Acord entre el Col·legi i Control per impulsar el sector.

Josep Espín,

Acord entre el Col·legi i Control per impulsar el sector.


Acord entre el Col·legi i la revista Control per impulsar el sector de la Comunicació Publicitària

La revista Control donarà cobertura a l’activitat del Col·legi i addicionalment ambdues entitats organitzaran Esmorzars Sectorials mensuals.

Barcelona, 22 d'octubre de 2018. - El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ha signat un acord de col·laboració amb la revista Control. L’acord busca l’impuls del sector de la comunicació publicitària a Catalunya mitjançant la cobertura i difusió de les activitats organitzades pel Col·legi, dins d’un marc de transformació de l’entitat que té com a gran objectiu tornar a posar Catalunya en el mapa del lideratge internacional del sector publicitari.

Addicionalment, ambdues entitats organitzaran uns Esmorzars Sectorials per aprofundir en temàtiques destacades del sector. Aquests esmorzars convidaran destacats professionals que permetran treure interessants conclusions per compartir amb la indústria publicitària. Sergi Nebot, director de Control a Barcelona, actuarà de moderador d’aquestes sessions i donarà cobertura dels punts destacats i principals conclusions d’aquestes trobades.

Antonio Traugott, director general del Col·legi, destaca la importància d’aquesta col·laboració “Volem tornar a Catalunya els aires de lideratge que va tenir fa dècades. Barcelona té un atractiu difícil de trobar al món, les empreses volen apostar per la ciutat, i  encara hi ha molt de talent. Des del Col·legi ens hem marcat com a objectiu despertar i engrescar el sector i en aquest sentit la col·laboració amb Control és un pas molt important per assolir aquesta meta”.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies