Acord entre el Col·legi i Control per impulsar el sector.

Josep Espín,

Acord entre el Col·legi i Control per impulsar el sector.


Acord entre el Col·legi i la revista Control per impulsar el sector de la Comunicació Publicitària

La revista Control donarà cobertura a l’activitat del Col·legi i addicionalment ambdues entitats organitzaran Esmorzars Sectorials mensuals.

Barcelona, 22 d'octubre de 2018. - El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ha signat un acord de col·laboració amb la revista Control. L’acord busca l’impuls del sector de la comunicació publicitària a Catalunya mitjançant la cobertura i difusió de les activitats organitzades pel Col·legi, dins d’un marc de transformació de l’entitat que té com a gran objectiu tornar a posar Catalunya en el mapa del lideratge internacional del sector publicitari.

Addicionalment, ambdues entitats organitzaran uns Esmorzars Sectorials per aprofundir en temàtiques destacades del sector. Aquests esmorzars convidaran destacats professionals que permetran treure interessants conclusions per compartir amb la indústria publicitària. Sergi Nebot, director de Control a Barcelona, actuarà de moderador d’aquestes sessions i donarà cobertura dels punts destacats i principals conclusions d’aquestes trobades.

Antonio Traugott, director general del Col·legi, destaca la importància d’aquesta col·laboració “Volem tornar a Catalunya els aires de lideratge que va tenir fa dècades. Barcelona té un atractiu difícil de trobar al món, les empreses volen apostar per la ciutat, i  encara hi ha molt de talent. Des del Col·legi ens hem marcat com a objectiu despertar i engrescar el sector i en aquest sentit la col·laboració amb Control és un pas molt important per assolir aquesta meta”.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies