2ª Edició Dia de la Premsa Comarcal

Josep Espín,

2ª Edició Dia de la Premsa Comarcal


Dia de la Premsa Comarcal Divendres, 13 de novembre de 2015, a les 10.30 h Sala Moragues del Born Centre Cultural de Barcelona

L'ACPC es complau a convidar-vos a la 2ª Edició del Dia de la Premsa Comarcal, on els col·legiats podran assistir gratuïtament. El programa de l'acte és el següent:

10.30 h a 11.00 h INSCRIPCIONS

11.00 h OBERTURA a càrrec de CARLES AYATS, President de Premsa Comarcal, i presentació dels actes i logotip del trenta-cinquè aniversari de l'ACPC

11.15 h PRESENTACIÓ DE LA SEGONA EDICIÓ DEL DIA DE LA PREMSA COMARCAL a càrrec del periodista LLUCIÀ FERRER

11.45 h PRESENTACIÓ del MODEL DE NEGOCI DE LA PREMSA COMARCAL, a càrrec d’ENRIC YARZA, de Media Hotline

12.00 h TAULA DE DEBAT amb: JAIR DOMÍNGUEZ, periodista, guionista i col·laborador del programa La Segona Hora de RAC 1 JORDI DE MIQUEL, president de The Colours Box i vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya JORDI MOLET, director general d’El 9 Nou i de Premsa d’Osona ALBERT SÁEZ, director adjunt del diari El Periódico de Catalunya

13.00 h PONÈNCIA DE CLOENDA a càrrec de JAUME ROURES, del Grup MediaPro

13.50 h CLAUSURA DE L’ACTE, a càrrec de GERARDO PISARELLO, primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona

Cal confirmar assistència abans del dia 10 de novembre a sita@premsacomarcal.cat ja que l'aforament és limitat.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies