2ª Edició Dia de la Premsa Comarcal

Josep Espín,

2ª Edició Dia de la Premsa Comarcal


Dia de la Premsa Comarcal Divendres, 13 de novembre de 2015, a les 10.30 h Sala Moragues del Born Centre Cultural de Barcelona

L'ACPC es complau a convidar-vos a la 2ª Edició del Dia de la Premsa Comarcal, on els col·legiats podran assistir gratuïtament. El programa de l'acte és el següent:

10.30 h a 11.00 h INSCRIPCIONS

11.00 h OBERTURA a càrrec de CARLES AYATS, President de Premsa Comarcal, i presentació dels actes i logotip del trenta-cinquè aniversari de l'ACPC

11.15 h PRESENTACIÓ DE LA SEGONA EDICIÓ DEL DIA DE LA PREMSA COMARCAL a càrrec del periodista LLUCIÀ FERRER

11.45 h PRESENTACIÓ del MODEL DE NEGOCI DE LA PREMSA COMARCAL, a càrrec d’ENRIC YARZA, de Media Hotline

12.00 h TAULA DE DEBAT amb: JAIR DOMÍNGUEZ, periodista, guionista i col·laborador del programa La Segona Hora de RAC 1 JORDI DE MIQUEL, president de The Colours Box i vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya JORDI MOLET, director general d’El 9 Nou i de Premsa d’Osona ALBERT SÁEZ, director adjunt del diari El Periódico de Catalunya

13.00 h PONÈNCIA DE CLOENDA a càrrec de JAUME ROURES, del Grup MediaPro

13.50 h CLAUSURA DE L’ACTE, a càrrec de GERARDO PISARELLO, primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona

Cal confirmar assistència abans del dia 10 de novembre a sita@premsacomarcal.cat ja que l'aforament és limitat.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies