La mirada indiscreta a David contra Goliat

Josep Espín,

La mirada indiscreta a David contra Goliat


1a. sessió d'El Mirador Insdicret David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes Dijous, 26 de gener de 2017

Consulta:

Els 10 punts clau Vídeos de les exposicions Les imatges 

Avui, 26 de gener de 2017, s'ha celebrat la primera edició d'"El Mirador Indiscret", un nou cicle de conferències organitzat pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, un espai per debatre temes referents a les tendències del sector i que permetin generar debat.

L'acte s'ha iniciat amb la intervenció de la degana del Col·legi, Rosa Romà que ha actuat com a moderadora d'aquesta primera edició. Després de donar la benvinguda a totes les persones assistents i presentar als tres ponents convidats, ha donat pas a  Javi Creus, fundador d'Ideas For Change i creador de Pentagrowth. Durant la seva ponència ha parlat sobre la idea que la innovació de les empreses es troba en la combinació dels seus recursos i ha explicat Pentagrowth, les cinc palanques per al creixement exponencial d'una empresa.

Seguidament ha estat el torn de Marc Elena, fundador i CEO d'Adsmurai, partner de Facebook i Twitter. Durant la seva ponència ha posat èmfasis en què en pocs anys, Google i Facebook dominaran el 80% de la publicitat al món digital i ha destacat que no hi ha res millor que el fet que una marca pugui aprofitar el User Generated Content, ja que aquestes campanyes funcionen un 20% millor que les campanyes clàssiques.

Per últim, Andrés Costa, màrqueting manager de Monster Energy a Espanya, ha explicat com Monster Energy crea relacions amb els seus consumidors, sent patrocinadors a esdeveniments on els seus usuaris s'ho passen bé. Volen que les persones es converteixin en consumidores, i a la vegada, en fans de la marca.

Tot seguit s'ha obert un torn de debat en què els assistents, han pogut realitzar les seves preguntes als ponents.

A l'acabar la sessió s'ha donat pas a l'espai de networking acompanyat de cafè i pastes on els assistents han pogut posar en comú idees i canviar impressions

I fins aquí ha arribat aquesta primera edició d'El Mirador Indiscret. Us esperem al pròxim, que ja avancem que serà el 23 de febrer!

 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies