La mirada indiscreta a David contra Goliat

Josep Espín,

La mirada indiscreta a David contra Goliat


1a. sessió d'El Mirador Insdicret David contra Goliat: la comunicació que funciona més enllà de convencionalismes Dijous, 26 de gener de 2017

Consulta:

Els 10 punts clau Vídeos de les exposicions Les imatges 

Avui, 26 de gener de 2017, s'ha celebrat la primera edició d'"El Mirador Indiscret", un nou cicle de conferències organitzat pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, un espai per debatre temes referents a les tendències del sector i que permetin generar debat.

L'acte s'ha iniciat amb la intervenció de la degana del Col·legi, Rosa Romà que ha actuat com a moderadora d'aquesta primera edició. Després de donar la benvinguda a totes les persones assistents i presentar als tres ponents convidats, ha donat pas a  Javi Creus, fundador d'Ideas For Change i creador de Pentagrowth. Durant la seva ponència ha parlat sobre la idea que la innovació de les empreses es troba en la combinació dels seus recursos i ha explicat Pentagrowth, les cinc palanques per al creixement exponencial d'una empresa.

Seguidament ha estat el torn de Marc Elena, fundador i CEO d'Adsmurai, partner de Facebook i Twitter. Durant la seva ponència ha posat èmfasis en què en pocs anys, Google i Facebook dominaran el 80% de la publicitat al món digital i ha destacat que no hi ha res millor que el fet que una marca pugui aprofitar el User Generated Content, ja que aquestes campanyes funcionen un 20% millor que les campanyes clàssiques.

Per últim, Andrés Costa, màrqueting manager de Monster Energy a Espanya, ha explicat com Monster Energy crea relacions amb els seus consumidors, sent patrocinadors a esdeveniments on els seus usuaris s'ho passen bé. Volen que les persones es converteixin en consumidores, i a la vegada, en fans de la marca.

Tot seguit s'ha obert un torn de debat en què els assistents, han pogut realitzar les seves preguntes als ponents.

A l'acabar la sessió s'ha donat pas a l'espai de networking acompanyat de cafè i pastes on els assistents han pogut posar en comú idees i canviar impressions

I fins aquí ha arribat aquesta primera edició d'El Mirador Indiscret. Us esperem al pròxim, que ja avancem que serà el 23 de febrer!

 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies