12è Concurs RAIMA d’Il·lustració i disseny

Josep Espín,

12è Concurs RAIMA d’Il·lustració i disseny


El Concurs RAIMA d'Il•lustració i Disseny és el certamen més important de l'Estat, des de 1994, tant per la seva participació com per la qualitat de l'obra presentada, la generosa dotació dels premis i l’escrupolós respecte pels interessos dels autors.

Amb més de 400 participants en la darrera edició, el Concurs RAIMA es consolida com la convocatòria bianual més important de l'estat per als artistes plàstics.

La 12a edició del concurs RAIMA, amb termini d'inscripció fins el 20 de juny, tindrà l’ESPORT com a tema principal, i serà fidel a la tradició de premiar a aquella il•lustració que millor reflecteixi la relació entre el paper i el motiu escollit.

Dotació econòmica:

El Concurs està dotat econòmicament amb més de 10.000 EUROS

L'estructura de premis és la següent:

  • Primer premi: 5.000 €
  • Segon premi: 2.500 €  (s'afegiran els obsequis que tradicionalment ofereixen els patrocinadors del concurs).
  • Tercer, quart i cinquè: 3 accèssits valorats en 1.000 €

El Jurat:

- President -

  • Albert Isern: Dissenyador gràfic.

- Membres -

  • Blai Carda, fotògraf
  • Carles Bayod Serafini, Doctor en Belles Arts
  • Christian Inaraja: Il.lustrador
  • Claudi Martínez: Arquitecte i Pintor, Director de Criteria Arquitecthos
  • Francesc Estorach: il.lustrador, dissenyador gràfic, Director de Màrqueting i Comunicació de la Fed. Esp. sports Muntanya
  • Ignasi Morató: Dissenyador gràfic
  • Nil Muntané: en representació de RAIMA

Informació: www.concursraima.cat

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies