12è Concurs RAIMA d’Il·lustració i disseny

Josep Espín,

12è Concurs RAIMA d’Il·lustració i disseny


El Concurs RAIMA d'Il•lustració i Disseny és el certamen més important de l'Estat, des de 1994, tant per la seva participació com per la qualitat de l'obra presentada, la generosa dotació dels premis i l’escrupolós respecte pels interessos dels autors.

Amb més de 400 participants en la darrera edició, el Concurs RAIMA es consolida com la convocatòria bianual més important de l'estat per als artistes plàstics.

La 12a edició del concurs RAIMA, amb termini d'inscripció fins el 20 de juny, tindrà l’ESPORT com a tema principal, i serà fidel a la tradició de premiar a aquella il•lustració que millor reflecteixi la relació entre el paper i el motiu escollit.

Dotació econòmica:

El Concurs està dotat econòmicament amb més de 10.000 EUROS

L'estructura de premis és la següent:

  • Primer premi: 5.000 €
  • Segon premi: 2.500 €  (s'afegiran els obsequis que tradicionalment ofereixen els patrocinadors del concurs).
  • Tercer, quart i cinquè: 3 accèssits valorats en 1.000 €

El Jurat:

- President -

  • Albert Isern: Dissenyador gràfic.

- Membres -

  • Blai Carda, fotògraf
  • Carles Bayod Serafini, Doctor en Belles Arts
  • Christian Inaraja: Il.lustrador
  • Claudi Martínez: Arquitecte i Pintor, Director de Criteria Arquitecthos
  • Francesc Estorach: il.lustrador, dissenyador gràfic, Director de Màrqueting i Comunicació de la Fed. Esp. sports Muntanya
  • Ignasi Morató: Dissenyador gràfic
  • Nil Muntané: en representació de RAIMA

Informació: www.concursraima.cat

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies