12è Concurs RAIMA d’Il·lustració i disseny

Josep Espín,

12è Concurs RAIMA d’Il·lustració i disseny


El Concurs RAIMA d'Il•lustració i Disseny és el certamen més important de l'Estat, des de 1994, tant per la seva participació com per la qualitat de l'obra presentada, la generosa dotació dels premis i l’escrupolós respecte pels interessos dels autors.

Amb més de 400 participants en la darrera edició, el Concurs RAIMA es consolida com la convocatòria bianual més important de l'estat per als artistes plàstics.

La 12a edició del concurs RAIMA, amb termini d'inscripció fins el 20 de juny, tindrà l’ESPORT com a tema principal, i serà fidel a la tradició de premiar a aquella il•lustració que millor reflecteixi la relació entre el paper i el motiu escollit.

Dotació econòmica:

El Concurs està dotat econòmicament amb més de 10.000 EUROS

L'estructura de premis és la següent:

  • Primer premi: 5.000 €
  • Segon premi: 2.500 €  (s'afegiran els obsequis que tradicionalment ofereixen els patrocinadors del concurs).
  • Tercer, quart i cinquè: 3 accèssits valorats en 1.000 €

El Jurat:

- President -

  • Albert Isern: Dissenyador gràfic.

- Membres -

  • Blai Carda, fotògraf
  • Carles Bayod Serafini, Doctor en Belles Arts
  • Christian Inaraja: Il.lustrador
  • Claudi Martínez: Arquitecte i Pintor, Director de Criteria Arquitecthos
  • Francesc Estorach: il.lustrador, dissenyador gràfic, Director de Màrqueting i Comunicació de la Fed. Esp. sports Muntanya
  • Ignasi Morató: Dissenyador gràfic
  • Nil Muntané: en representació de RAIMA

Informació: www.concursraima.cat

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies