Junta de Govern

Miquel Campmany

Degà

Responsable de Comunicació i Màrqueting de Nestlè

Perfil Linkedin

Alba Roig

Vicedegana de Comunicació i Relacions Públiques

CCO Adsmurai

Perfil Linkedin

Aleix Satorras

Vicedegà de Col·legiats

CEO & Owner d'Evil Love

Perfil Linkedin

Àlex Marquina

Vicedegà de Mitjans

Director d'Estratègia de Marca i Promoció de la CCMA

Perfil Linkedin

Carlos Ortet

Vicedegà d'Innovació en Continguts i Producció

Founder ZOOPA

Perfil Linkedin

Iolanda Casalà

Vicedegana de Publicitat

Head of Strategy McCann Barcelona

Perfil Linkedin

Pere Quintana

Vicedegà de Màrqueting

Marketing Director Real Estate

Perfil Linkedin

Eduard Amiel

Secretari

Manager Director Denstu Internacional

Perfil Linkedin

Mabel Mas

Tresorera

Chief Revenue Officer Time Out Spain

Perfil Linkedin

Àngels Bardina

Vocal

Responsable d'estratègia i contratació publicitària a la DIBA

Perfil Linkedin

Ana Moragues

Vocal

CEO fundadora de Sidecar

Perfil Linkedin

Sílvia Hernández

Vocal

Assessora de Comunicació

Perfil Linkedin

Enric Nel·lo

Vocal

Partner/Director creatiu executiu en Full Circle Karma

Perfil Linkedin

Mònika Jiménez

Vocal

Directora del Grau en Publicitat i Relacions Públiques
Universitat Pompeu fabra

Perfil Linkedin

Josep Mª Piera

Vocal

Chief Client Officer en Wunderman Thompson

Perfil Linkedin

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies