INFLUENCERS QUE CONNECTEN, MARQUES QUE TRASCENDEIXEN: EL PODER DE L’AUTENTICITAT

Online

Este evento ha expirado

En un entorn on les marques lluiten per destacar, només aquelles que connecten de veritat amb la seva audiència aconsegueixen deixar empremta. Però... com es construeix aquesta connexió real?

Avui, l’autenticitat no és només un valor afegit: és una necessitat. Les audiències identifiquen al moment el contingut comercial i busquen valors, històries i relacions genuïnes. Per això, en aquest webinar descobrirem com l’autenticitat pot convertir-se en el gran aliat de les marques i dels influencers.

Què aprendràs?

- Per què l’autenticitat genera confiança i fidelitat
- Com connectar amb la teva audiència de manera genuïna
- Estratègies d’influencer marketing amb micro i nano influencers
- Casos reals que demostren l’impacte de la col·laboració honesta
- Com una denominació d’origen tradicional va créixer connectant emocionalment amb el públic

“Quan una marca connecta des de la veritat, la conversa amb el consumidor va molt més enllà del producte.”

Sobre les ponents

Rosa Sagal
Especialista en estratègia digital i influencer marketing a Territory Influence, amb una àmplia trajectòria en gran consum i una gran passió per la comunicació autèntica.

Carolina Quevedo Riudavets
Gerent del Consell Regulador del Queso Mahón-Menorca, compartirà com una marca tradicional pot innovar i créixer gràcies a una col·laboració honesta amb creadors locals.

📅 Dilluns 3 de juny, de 14 h a 16 h
💻 Formació online gratuïta per a col·legiats/des i partners corporatius del Col·legi

Reserva la teva plaça i descobreix el poder de l’autenticitat!


Este evento ha expirado

Día y hora


Añadir al calendario 2025-06-0314:00 2025-06-0316:00 Europe/Madrid INFLUENCERS QUE CONNECTEN, MARQUES QUE TRASCENDEIXEN: EL PODER DE L’AUTENTICITAT Online

Lugar

Online

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies