INFLUENCERS QUE CONNECTEN, MARQUES QUE TRASCENDEIXEN: EL PODER DE L’AUTENTICITAT

Online

Aquest esdeveniment ha vençut

En un entorn on les marques lluiten per destacar, només aquelles que connecten de veritat amb la seva audiència aconsegueixen deixar empremta. Però... com es construeix aquesta connexió real?

Avui, l’autenticitat no és només un valor afegit: és una necessitat. Les audiències identifiquen al moment el contingut comercial i busquen valors, històries i relacions genuïnes. Per això, en aquest webinar descobrirem com l’autenticitat pot convertir-se en el gran aliat de les marques i dels influencers.

Què aprendràs?

- Per què l’autenticitat genera confiança i fidelitat
- Com connectar amb la teva audiència de manera genuïna
- Estratègies d’influencer marketing amb micro i nano influencers
- Casos reals que demostren l’impacte de la col·laboració honesta
- Com una denominació d’origen tradicional va créixer connectant emocionalment amb el públic

“Quan una marca connecta des de la veritat, la conversa amb el consumidor va molt més enllà del producte.”

Sobre les ponents

Rosa Sagal
Especialista en estratègia digital i influencer marketing a Territory Influence, amb una àmplia trajectòria en gran consum i una gran passió per la comunicació autèntica.

Carolina Quevedo Riudavets
Gerent del Consell Regulador del Queso Mahón-Menorca, compartirà com una marca tradicional pot innovar i créixer gràcies a una col·laboració honesta amb creadors locals.

📅 Dilluns 3 de juny, de 14 h a 16 h
💻 Formació online gratuïta per a col·legiats/des i partners corporatius del Col·legi

Reserva la teva plaça i descobreix el poder de l’autenticitat!


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2025-06-0314:00 2025-06-0316:00 Europe/Madrid INFLUENCERS QUE CONNECTEN, MARQUES QUE TRASCENDEIXEN: EL PODER DE L’AUTENTICITAT Online

Lloc

Online

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies