EL MIRADOR DE LA INNOVACIÓ I L’IMPACTE AL 2025

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Este evento ha expirado

El Col·legi del Màrqueting et convida a una sessió transformadora: El Mirador de la Innovació i l’Impacte al 2025, un espai on experts del sector compartiran tendències, tècniques i tecnologies a punt d’esclatar.

Celebrem el Dia de la Publicitat destacant l’impacte de la creativitat i de la innovació en el màrqueting, la publicitat i la comunicació. Descobreix oportunitats reals i imminents que marcaran la diferència entre liderar o quedar-se enrere.

Aquest Mirador es celebrarà el proper dijous 30 de gener de 9:00 h a 10:30 h al Palau Robert i comptarà amb la presència de:

Iolanda Casalà, Head of Strategy i Effectiveness a McCann Barcelona, Directora dels Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació i Vicedegana de publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Jesús Revuelta, Fundador i director creatiu de Revuelta, una boutique creativa d'idees estratègiques i narratives de progrés. Jesús es troba en el TOP 10 de professionals més admirats per anunciants i professionals de la indústria a Espanya, segons l'Agency Scope. La seva trajectòria combina creativitat líquida i disruptiva, intuïció estratègica i la intenció d'aportar valor a la societat o exercir un rol multiplicador de l'anomenat triple impacte (econòmic, social i ambiental). Per ell “la creativitat mai és neutral”.

Carles Ortet és fundador de Zoopa, agència i productora creativa, i de 498AS, una consultora d’innovació nascuda en col·laboració amb la UAB per impulsar projectes tecnològics. És vicedegà d’Innovació del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, co-director del Festival NEXT d’Innovació i membre de CivicAI. Amb una trajectòria enfocada en els nous models de negoci i l’aplicació de la tecnologia a les indústries creatives i de serveis, destaca pel seu rol com a Director de e-business de Nike EMEA, on va liderar el desenvolupament digital de la marca a escala regional.

No et perdis aquesta oportunitat única!


Este evento ha expirado

Día y hora


Añadir al calendario 2025-01-3009:00 2025-01-3010:30 Europe/Madrid EL MIRADOR DE LA INNOVACIÓ I L’IMPACTE AL 2025 Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lugar

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetas

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies