EL MIRADOR DE LA INNOVACIÓ I L’IMPACTE AL 2025

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Aquest esdeveniment ha vençut

El Col·legi del Màrqueting et convida a una sessió transformadora: El Mirador de la Innovació i l’Impacte al 2025, un espai on experts del sector compartiran tendències, tècniques i tecnologies a punt d’esclatar.

Celebrem el Dia de la Publicitat destacant l’impacte de la creativitat i de la innovació en el màrqueting, la publicitat i la comunicació. Descobreix oportunitats reals i imminents que marcaran la diferència entre liderar o quedar-se enrere.

Aquest Mirador es celebrarà el proper dijous 30 de gener de 9:00 h a 10:30 h al Palau Robert i comptarà amb la presència de:

Iolanda Casalà, Head of Strategy i Effectiveness a McCann Barcelona, Directora dels Premis Impacte i la Nit del Màrqueting i la Comunicació i Vicedegana de publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Jesús Revuelta, Fundador i director creatiu de Revuelta, una boutique creativa d'idees estratègiques i narratives de progrés. Jesús es troba en el TOP 10 de professionals més admirats per anunciants i professionals de la indústria a Espanya, segons l'Agency Scope. La seva trajectòria combina creativitat líquida i disruptiva, intuïció estratègica i la intenció d'aportar valor a la societat o exercir un rol multiplicador de l'anomenat triple impacte (econòmic, social i ambiental). Per ell “la creativitat mai és neutral”.

Carles Ortet és fundador de Zoopa, agència i productora creativa, i de 498AS, una consultora d’innovació nascuda en col·laboració amb la UAB per impulsar projectes tecnològics. És vicedegà d’Innovació del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, co-director del Festival NEXT d’Innovació i membre de CivicAI. Amb una trajectòria enfocada en els nous models de negoci i l’aplicació de la tecnologia a les indústries creatives i de serveis, destaca pel seu rol com a Director de e-business de Nike EMEA, on va liderar el desenvolupament digital de la marca a escala regional.

No et perdis aquesta oportunitat única!


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2025-01-3009:00 2025-01-3010:30 Europe/Madrid EL MIRADOR DE LA INNOVACIÓ I L’IMPACTE AL 2025 Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lloc

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies