CURS EN POSICIONAMENT SEO

ONLINE: ZOOM

Este evento ha expirado

Capsula Formativa

Curs en posicionament SEO

A càrrec de: Xavier Folguera, Director Estratègic i Ceode l’agència digital ADVERTIS

Preu:

Membres Col·legi:     20 euros              No membres:              50 euros

Membres Col·legi en situació d'atur:    Gratuït (5 places  que s'atorgaran per ordre de petició, enviant un correu a jespin@mktcom.cat)

Contingut

Com entendre el posicionament en cercadors: les 20 millors pràctiques per arribar al damunt de les llistes

El SEO (Search  Engine Optimization), adquireix, en aquests moments, una major importància al disparar-se el consum d’internet, donada la situació actual, adquireix  més rellevància un bon posicionament en buscadors. Aquest procés serveix per a millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents buscadors, ja que és important augmentar la qualitat i quantitat de tràfic no pagat.

Els cercadors s’han convertit en una eina fonamental en qualsevol estratègia digital. Estar ben posicionat a Google, Yahoo, Yandex, Baidu, etc, ofereix a qualsevol marca un prestigi i unes oportunitats de negoci com qualsevol altre canal de trànsit d’Internet. En aquesta formació farem una introducció al món dels cercadors i destacarem les principals estratègies i activitats per a estar a dalt de tot de les llistes. El secret: enfocar el SEO des dels tres angles que sempre tenen en compte els cercadors: la capacitat d’indexació, la rellevància dels continguts i la popularitat a Internet.

A càrrec de:

El SEO (Search  Engine Optimization), adquireix, en aquests moments, una major importància al disparar-se el consum d’internet, donada la situació actual, adquireix  més rellevància un bon posicionament en buscadors. Aquest procés serveix per a millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents buscadors, ja que és important augmentar la qualitat i quantitat de tràfic no pagat.

Els cercadors s’han convertit en una eina fonamental en qualsevol estratègia digital. Estar ben posicionat a Google, Yahoo, Yandex, Baidu, etc, ofereix a qualsevol marca un prestigi i unes oportunitats de negoci com qualsevol altre canal de trànsit d’Internet. En aquesta formació farem una introducció al món dels cercadors i destacarem les principals estratègies i activitats per a estar a dalt de tot de les llistes. El secret: enfocar el SEO des dels tres angles que sempre tenen en compte els cercadors: la capacitat d’indexació, la rellevància dels continguts i la popularitat a Internet.


Este evento ha expirado

Día y hora


Añadir al calendario 2021-02-2314:00 2021-02-2316:00 Europe/Madrid CURS EN POSICIONAMENT SEO ONLINE: ZOOM

Lugar

ONLINE: ZOOM

Etiquetas

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies