CURS EN POSICIONAMENT SEO

ONLINE: ZOOM

Aquest esdeveniment ha vençut

Capsula Formativa

Curs en posicionament SEO. Com entendre el posicionament en cercadors: les 20 millors pràctiques per arribar al damunt de les llistes

A càrrec de: Xavier Folguera, Director Estratègic i Ceo de l’agència digital ADVERTIS


Preu:

Membres Col·legi:     20 euros              No membres:              50 euros

Membres Col·legi en situació d'atur:    Gratuït (5 places  que s'atorgaran per ordre de petició, enviant un correu a jespin@mktcom.cat)


Contingut

El SEO (Search  Engine Optimization), adquireix, en aquests moments, una major importància al disparar-se el consum d’internet, donada la situació actual, adquireix  més rellevància un bon posicionament en buscadors. Aquest procés serveix per a millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents buscadors, ja que és important augmentar la qualitat i quantitat de tràfic no pagat.

Els cercadors s’han convertit en una eina fonamental en qualsevol estratègia digital. Estar ben posicionat a Google, Yahoo, Yandex, Baidu, etc, ofereix a qualsevol marca un prestigi i unes oportunitats de negoci com qualsevol altre canal de trànsit d’Internet. En aquesta formació farem una introducció al món dels cercadors i destacarem les principals estratègies i activitats per a estar a dalt de tot de les llistes. El secret: enfocar el SEO des dels tres angles que sempre tenen en compte els cercadors: la capacitat d’indexació, la rellevància dels continguts i la popularitat a Internet.

A càrrec de:

Xavier Folguera, Director Estratègic i Ceo de l’agència digital ADVERTIS.

El SEO (Search  Engine Optimization), adquireix, en aquests moments, una major importància al disparar-se el consum d’internet, donada la situació actual, adquireix  més rellevància un bon posicionament en buscadors. Aquest procés serveix per a millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents buscadors, ja que és important augmentar la qualitat i quantitat de tràfic no pagat.

Els cercadors s’han convertit en una eina fonamental en qualsevol estratègia digital. Estar ben posicionat a Google, Yahoo, Yandex, Baidu, etc, ofereix a qualsevol marca un prestigi i unes oportunitats de negoci com qualsevol altre canal de trànsit d’Internet. En aquesta formació farem una introducció al món dels cercadors i destacarem les principals estratègies i activitats per a estar a dalt de tot de les llistes. El secret: enfocar el SEO des dels tres angles que sempre tenen en compte els cercadors: la capacitat d’indexació, la rellevància dels continguts i la popularitat a Internet.


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2021-02-2314:00 2021-02-2316:00 Europe/Madrid CURS EN POSICIONAMENT SEO ONLINE: ZOOM

Lloc

ONLINE: ZOOM

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies