El Mirador

ÈXIT EN LA PRESENTACIÓ DE L'INFORME DE TENDÈNCIES DELS “PREMIOS EFICACIA”

El 25 de gener de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

EDICIONS 2023

El Mirador Indiscret - Les tendències més "hot" en màrqueting i comunicació per al 2023

Dijous, 26 de gener de 2023, a les 9h en el Palau Robert de Barcelona. 

Amb la participació  de Jordi Torrents, Strategic Planning Director d’Ogilvy Barcelona, Isabelle Blanc, Client Manager Insights division a Kantar, Oscar Peña, Cap d’ Inovació i Tecnologia a Wunderman Thompson España, y moderada per Carlos Ortet Co-founder i CEO de Zoopa, Smart Agency i Vicedegà  de Innovació en Continguts y Producció del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació. 

INFO

RESUM DE LA SESSIÓ

EDICIONS 2022

Els nous models de negoci de les plataformes digitals.

Dimecres, 30 de novembre 2022, a les 9 h al Palau Robert

Amb la participació de Yolanda García Masiques, directora de l'Àrea comercial de Publicitat de Movistar +, Javier Martínez, Director comercial d'Atresmedia Publicidad, Javier Coromina, membre del Consell Directiu de l'Asociación Española de Anunciantes (aea), i conduïda per Eduard Amiel, Manager Director de Dentsu Internacional.

INFO

RESUM DE LA SESSIÓ

Perspectives del sector.

Conclusions del 2N estudi de perspectives del màrqueting i la comunicació.

Dijous 29 juny 2022, a les 9 h al Palau Robert

Amb la participació de Jordi Torrents, soci directori de Collaborabrands, que presentarà les conclusions. S’obrirà un posterior debat amb Oscar Iniesta, soci director sènior de LLYC, Enric Nel·lo, ECD & Co-founder a Full Circle Karma.

+ INFO

+ RESUM DE LA SESSIÓ

De Gutenberg al Metavers.

Passat, present i futur del màrqueting i la comunicació

Dijous 30 juny 2022, a les 9 h al Palau Robert

Amb la participació d’Agustín Elbaile, president de l’Academia de la Publicidad; Carlota Suriol, Global Marketing Planning and Coordination Manager de Vueling Airlines i Jimena Tormo, creativa (XR content and metaverse) a Visyon, en una sessió moderada per Sonia Doménech, sòcia-directora Comunicació Corporativa de Roman.

+ INFO

RESUM DE LA SESSIÓ

Live Commerce: augmentar vendes, crear marca i fidelitzar en un sol espai
 26 de maig, a les 9.00 h, en el Palau Robert de Barcelona amb Marc Sorli, Head og LiveShopping a Multiplica; Laura Montoliu, Digital& Communications Manager SVR i Alfredo Ouro, CEO d’Onlive.site.

INFO

+ RESUM DE LA SESSIÓ

Twitch… is this cake a lie?

28 d’abril, a les 9.00 h, en el Palau Robert de Barcelona,  amb Jordi Pi, coordinador de continguts de TV3; Georgina Campoy (Gina Zero en Twitch), Community Manager & PR a Linx Works; Roc Massaguer, periodista i creador de contingut en Twitch i Enric Esteban, cocreador, subdirector i direcció d’Estratègia Digital d’Eufòria. Sessió moderada per Berta Fola, CEO de Carpe Diem Comunicació.

INFO

+ RESUM DE LA SESSIÓ

Internacionalització en màrqueting i comunicació: reptes i oportunitats

Dijous, 31 de març de 2022, a les 9 h, en el Palau Robert (Passeig de Gràcia, 107. Barcelona)

Sessió moderada per Mercedes Piera, Consultora en RP i protocol i Coach a MP Public Relations Services, amb la participació de Cristina Serradell, directora de la unitat de negoci internacional de ACCIÓ; Oscar Iniesta, soci director sènior de LLYC i David Boronat, Executive President de Multiplica.

+ INFO

+ RESUM DE LA SESSIÓ

Dones al poder! Que ha de fer una dona d’èxit per a arribar on vol
Dijous, 24 de febrer de 2022 en el Palau Robert
 (Passeig de Gràcia, 107. Barcelona)

Sessió moderada per Rosa Romà, degana del Col·legi, amb la participació d’Eva Conesa, Partner & ECD de Twoelf, Helena Marzo, Directora creativa independent, Xènia Castellà, directora de The Digital Adgency, i Patricia Lujan, Fundadora School of Feminism.

+ INFO 
+ RESUM DE LA SESSIÓ

Tendències en màrqueting i comunicació per al 2022

Dimecres, 26 de gener de 2022. Palau Robert.
Sessió moderada per Mercedes Piera, consultora de RP, protocolo i coach en MP Public Relations Services, amb la participació de de Daniel Rocafort, CEO de Visyon; Eduard Amiel, Vocal del Col·legi i Managing Director en Dentsu International i Daniel Bargalló, director executiu d’Interprofit.

+ INFO

+ RESUM DE LA SESSIÓ 

EDICIONS 2020

¿CUAL ES EL FUTURO DE LAS AGENCIAS?

Jueves, 29-10-2020 a las 10 h en Zoom
Con Gil Blancafort (Wheelzzz), Roger Sendra (Dentsu) y Pablo Sánchez (GBFoods).

El video completo de la sesión

INICIATIVAS DIGITALES QUE FUNCIONAN EN TIEMPO DE COVID

Con Pere Pérez (Visyon), Jorge Luna (luk hiar!) y Francesc Grau (Zonetacts). Moderados por Marta Catasús (Col·legi)

Los 10 puntos clave

Dimecres, 30-09-2020

¿CÓMO HACEMOS SUBIR LA CURVA? LA VISIÓN DE LAS AGENCIAS GRANDES

Con Enric Jove (McCann), Sam Júdez (DDB) y Jordi Urbea (Ogilvy). Moderados por Enric Nel·lo (Full Circle Karma)

Los 10 puntos clave
El video completo de la sesión

Viernes, 26-06-2020

CÓMO APROVECHAR LAS MÉTRICAS DE XS PARA HACER NEGOCIO

Con Marc Carrillo (Epsilon Technologies), Alexia Herms (Stradivarius) y Noelia Herrero (ISDIN), moderados por Maties Ramos (Miembro de la Comision de Expansión y Transformación Digital del Col·legi).

Los 10 puntos clave
El video completo de la sesión

Jueves, 28-05-2020

LA COMUNICACIÓN CORPORATIVA, CLAVE EN MOMENTOS DE CRISIS 

Con Georgina Rosell (LLYC), Xavier Francàs (Hospital Clínic de Barcelona) y Lali Ferrando (Turisme de Barcelona), moderados por Alba Roig (Lewis).

Los 10 punto clave
El video completo de la sesión

Viernes, 17-04-2020

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Modificar cookies