DONES AL PODER ! Què ha de fer una dona d'èxit per arribar on vol?

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Aquest esdeveniment ha vençut

Les xifres de desigualtat entre homes i dones en llocs de responsabilitat és evident, i això passa tant en l’administració pública com en l’àmbit privat. 

Si bé en els darrers anys s’ha observat una millora en l’àmbit de mercat de treball, també és cert que una de les àrees que concentra més desigualtat és la de càrrecs directius. A què es deuen aquestes desigualtats? Existeix un sostre de vidre que bloqueja la possibilitat de les dones d’avançar en la seva carrera professional? Com afecten aquestes desigualtats en el nostre sector? Només amb l’impuls de les lleis es pot millorar la xifra de desigualtat? Quin camí ha de recórrer una dona per accedir a càrrecs de direcció? 

El pròxim 24 de febrer, a les 9 h al Palau Robert, ens plantejarem aquestes i altres qüestions, en una sessió moderada per Rosa Romà, degana del Col·legi, en la que comptarem amb Eva Conesa, Partner & ECD de Twoelf i Helena Marzo, directora creativa independent, que donaran una perspectiva creativa a partir de la iniciativa "UnaDeDos”; Xènia Castellà, directora de The Digital Adgency, amb una visió de direcció general d'agència i Patricia Luján, fundadora de School of Feminism, que ens mostrarà què aporten les dones al nostre sector i en general.



Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2022-02-2409:00 2022-02-2410:30 Europe/Madrid DONES AL PODER ! Què ha de fer una dona d'èxit per arribar on vol? Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Lloc

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Modificar cookies