EN QUIN NADAL VOLS JUGAR?


Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.


D'aquest Mirador podem destacar els següents titulars:


 1. Nadal està canviant: Segons l'expert Adrián Mediavilla, el paradigma nadalenc està en plena transformació. El pes de la tradició religiosa ha disminuït i les noves generacions busquen redefinir la festivitat, adaptant-la als seus valors i costums. Els joves, en particular, estan convertint-se en els guardians de l'esperit nadalenc.


 2. Nadal s'estén cada vegada més: L'anomenat "Nadal estès", que arrenca a principis de novembre, ofereix noves oportunitats per a les marques. Malgrat la prolongació del període nadalenc, les marques han de triar acuradament el moment adequat per a connectar amb el seu públic. A més, un 50% dels espanyols se senten atrets per noves tradicions, mentre que l'altre 50% manté els costums més antics.


 3. Regals i noves tendències de consum: Segons l'expert Rubén Navarro, el 65% dels espanyols s'ha mostrat procliu a comprar productes de segona mà, la qual cosa reflecteix una tendència creixent cap a la sostenibilitat. D'altra banda, els regals amb experiències i personalitzats estan guanyant terreny enfront dels tradicionals obsequis materials, especialment entre els més joves.


 4. Els joves defineixen els nous costums: Els joves, a més de ser més propensos a iniciar les celebracions des de principis de desembre, prefereixen regalar experiències o productes artesanals. En plataformes com TikTok, destaquen els regals relacionats amb bellesa, moda i cura personal, la qual cosa també influeix en les seves eleccions nadalenques.


 5. El poder de les experiències: Ion Araluce, expert en vinculació de marques amb experiències en directe, ha destacat tant el canvi post-pandèmia cap a l'oci i la vivència d'experiències, com la nova manera de connectar amb els consumidors. Les marques que aconsegueixin generar una emoció genuïna i connectar amb les vivències de les persones tindran majors possibilitats de fidelitzar al seu públic.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Modificar cookies