XVIII Festival Internacional de Publicitat Drac Novell

Josep Espín,

XVIII Festival Internacional de Publicitat Drac Novell


Aquest any es celebra la 18ª Edició del Drac Novell, la més internacional fins ara. El principal objectiu és premiar els treballs realitzats per estudiants, que posaran de manifest la qualitat de la formació impartida per les universitats i escoles de publicitat i comunicació. Alhora es pretén apropar els futurs professionals en comunicació a les agències i al món professional donant a conèixer les seves creacions i treballs. La participació és internacional i gratuïta, a més d’estar limitada a estudiants i ex alumnes de fins a dos anys després d’ésser graduats.

Aquest 2015 té lloc a la Universitat Rovira i Virgili, ubicada a Tarragona, els dies 26 i 27 de novembre.

Durant els dos dies que dura el festival, els assistents podran assistir a conferències sobre publicitat, a tallers, a la projecció d’un shortlist de les peces presentades al concurs i, finalment, al lliurament de premis.

L’entitat organitzadora és l’Associació Empresarial de Publicitat, que aposta per la formació de les noves generacions. La AEP demostra el seu compromís amb el sector empresarial publicitari presentant el talent dels joves i futurs professionals a través d’aquest concurs.

El DNI rep el suport de la Generalitat de Catalunya, i la col•laboració de les agències Zenith, Innuo, Aftershare.tv, Manifiesto i Grupo BBDO&proximity.

Pots participar a diferents categories com ara ràdio, TV, peça gràfica, suports interactius, branded content o creativitat en 24h. Les dates límits d’enviament varien depenent la modalitat. Pots consultar les bases i dates fent click a l’enllaç. També trobaràs el programa i més informació del concurs.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies