XI Premi per a la Diversitat en l'Audiovisual

Josep Espín,

XI Premi per a la Diversitat en l'Audiovisual


La Mesa per a la Diversitat en l’Audiovisual (MDA), aplega representants de diversos grups culturals, institucions, empreses, col·lectius professionals, grups de recerca, entitats de suport, universitats, mitjans de comunicació i altres persones i òrgans interessats en promoure una representació millor de la multiculturalitat i de la diversitat en els mitjans de comunicació audiovisual de Catalunya. Té per objectiu contribuir a fomentar la convivència, el respecte, el coneixement i l’intercanvi entre persones dels diferents contextos culturals.

 La MDA convoca el XI Premi per a la Diversitat en l’Audiovisual amb l’objectiu de promoure una millor representació de la diversitat etnocultural en els mitjans audiovisuals de Catalunya.

 Es valoraran les bones pràctiques en el tractament de la diversitat cultural i les migracions, entesa com la representació i participació normalitzada de persones d’orígens i contextos culturals diversos, així com sobre els processos migratoris en els mitjans de comunicació.

Les categories específiques són:

Categoria A. Programa de televisió

Programa B. Programa de ràdio

Programa C. Producció audiovisual

Categoria D. Webs (espais en línia, YouTube...)

Categoria E. Trajectòria de foment de la diversitat en l’àmbit de la comunicació audiovisual

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 30 d’abril de 2019, cal presentar una sol·licitud per cadascun dels materials. Podeu consultar les bases al següent enllaç:

Bases i requisits

Sol·licitud de participació

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies