Xerrada - Networking SAGARDI amb Xavier Folguera


Xerrada - Networking SAGARDI El Comerç Electrònic i el rol del publicitari davant del negoci online de la Marca. A càrrec de Xavier Folguera, director de l’agència de publicitat ADVERTIS

Dijous, 19 de març de 2015 De 19 a 21 h. SAGARDI (Muntaner, 70-72)

Des de sempre, quasi des dels inicis de la professió, el publicitari ha desenvolupat un rol de confiança davant del seu client, però davant del comerç electrònic, sovint molts professionals o agencies no saben com enfocar la qüestió perquè existeixen en realitat molts punts de vista del negoci a Internet, hi ha molts coneixements que són necessaris i es necessita l’experiència del dia a dia. Tot això fa difícil la participació del publicitari que ha viscut d’un model de negoci totalment aliè a la realitat diària de l’economia digital.

Sempre s’ha dit que la publicitat és per vendre però paradoxalment, el mateix professional que convida a comunicar els avantatges d’un producte per a vendre’l, sovint pensa que els nous mecanismes d’adquisició del producte a la xarxa no formen part de la seva responsabilitat.

Avui els publicitaris no s’han de quedar només en la responsabilitat històrica de fer anuncis. Fins ara això ha estat així perquè no es podia fer una altra cosa, però amb la digitalització de l’economia, el publicitari es pot i s’ha de comprometre al 100% amb l’anunciant, des de noves perspectives de relació i serveis professionals.

Potser s’hauria de revisar el rol del publicitari, assumir les diferències fonamentals del màrqueting digital envers al màrqueting tradicional que afecta el comerç electrònic i establir un nou model d’agència que afronti millor el futur incert que avui es viu.

Sobre Xavier Folguera es.linkedin.com/in/xavierfolguera/

Diplomat en Disseny Industrial a la Llotja de Barcelona, i Màster en Màrqueting Online i Comerç Electrònic per la Escola d'Administració d'Empreses EAE/OBS.

Dirigeix l’agència de publicitat ADVERTIS des de la seva fundació, l’any 1991, compartint les seves experiències amb un equip humà professional de la Publicitat, especialitzat en eCommerce i Màrqueting Digital.

Inscripcions

La inscripció és gratuita i cal fer-ho a través del següent formulari. Per a més informació clica en el següent vídeo.

Al finalitzar l'acte prendrem una copa de vi per gentilesa de SAGARDI

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies