Xerrada-Networking al Sagardi

Josep Espín,

Xerrada-Networking al Sagardi


Xerrada-Networking & Cervesa Com realitzar un projecte d'escolta activa a les xarxes socials A càrrec de Pepe Tomé, soci director de Zinkdo Dimecres, 12 de novembre de 2014, a les 19 h. Sagardi. Carrer Muntaner, 70-72 de Barcelona. La creixent popularització de l'ús de xarxes socials, així com la facilitat en l'ús de plataformes per crear blocs, genera un enorme nombre d'espais on els ciutadans poden expressar les seves opinions a Internet. Aquestes opinions de vegades amplifiquen els continguts de mitjans de comunicació, o es veuen influenciades pel que diuen diferents líders d'opinió. L'amalgama de veus genera una imatge que podria ser veritat o distorsionada ... Les empreses i institucions són sovint objecte d'aquestes opinions i valoracions. Detectar, valorar-les i tractar-les per multiplicar les favorables o gestionar les desfavorables és, resumidament, el que sovint es coneix per Gestió de la Reputació Online. Es planteja una sessió orientada a divulgar quina és la metodologia apropiada per monitoritzar les opinions online, mostrant exemples concrets de marques complexes, per tal d'il·lustrar amb dades reals el potencial de les eines i el tipus d'anàlisi i conclusions a què es pot arribar. Cal inscriure's a través del següent formulari. Amb la Col·laboració:

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies