Visita al Museu del Disseny de Barcelona

Josep Espín,

Visita al Museu del Disseny de Barcelona


Dimecres, 4 de març de 2015 a les 18.30 h Edifici Disseny Hub Barcelona (Pl. de les Glòries Catalanes, 37-38. Barcelona)

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya et convida a visitar el Centre de Documentació del Museu del Disseny de Barcelona i l’exposició “El Disseny Gràfic: d’ofici a professió”. El Museu del Disseny de Barcelona és el museu de les arts de l’objecte i del disseny, producte de la integració de les col·leccions del Museu de les Arts Decoratives, el Museu de Ceràmica, el Museu Tèxtil i d’Indumentària i el Gabinet de les Arts Gràfiques de la ciutat. El seu Centre de Documentació és un espai de consulta i recerca especialitzat en arts decoratives i disseny (comunicació i disseny gràfic, industrial, tèxtil, d'espais, de moda i de serveis), obert a tot el públic especialitzat: investigadors, professionals i estudiants.

Recentment ha incorporat tots els materials bibliogràfics del Col·legi especialitzats en: comunicació, publicitat i relacions públiques.

La visita s’iniciarà amb un breu parlament de la directora del museu i el Degà del Col·legi, seguit d’una introducció al Centre de Documentació explicant els serveis que proporciona i les col·leccions que el formen, fent especial esment a la part gràfica i de comunicació. A les 19.00 h s’introduirà l’exposició sobre disseny gràfic de la mà de la directora del museu i comissària de l’exposició, Pilar Vélez. Tot seguit es procedirà a la visita a l’exposició. L'activitat es donarà per finalitzada a les 20.00 h.

INSCRIPCIÓ Inscripcions gratuïtes omplint aquest formulari.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies