Visita a la Casa Llotja de Mar i a la Real Acadèmia Catalana de Belles Arts

Josep Espín,

Visita a la Casa Llotja de Mar i a la Real Acadèmia Catalana de Belles Arts


Divendres, 10 de novembre de 2017. Hora d’inici: 15.50h a la porta de la Llotja per tal d’iniciar la visita guiada (16.00h). Casa Llotja de Mar (Passeig d'Isabel II, 1, 08003 Barcelona) Preu especial per col·legiats: 13€ (inclou l’entrada a l’Acadèmia de Belles Arts) Fes un viatge artístic i marítim en el temps a Barcelona! La Casa Llotja de Mar, situada al front marítim en ple centre històric de la ciutat, és un dels monuments més significatius i esplèndids de Barcelona. La construcció és un testimoni de la creixement evolució històrica i econòmica de la Ciutat Comtal, i és una de les visites obligatòries que has de fer per descobrir la ciutat. El proper 10 de novembre de 16 a 18h, es farà una visita guiada a càrrec del periodista i escriptor David Revelles, que parlarà sobre l'edifici, construït durant la segona meitat del segle XIV, el qual és l'expressió màxima del gòtic civil català. Es farà un recorregut pel Saló de Contractacions, la peça arquitectònica més destacada de la Casa i conservada des del periode medieval, així com el Saló Daurat, el qual destaca pels seus murs tapissats amb seda de Damasc. A continuació es visitarà el Saló del Consolat, a la planta noble. A més a més, es visitarà la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi i tot el seu patrimoni artístic, permetent als visitants endinsar-se en un espai que inicia la seva història l’any 1775 i que poseeix una col·lecció amb algunes de les obres principals de l’art català modern (de Damià Campany i Milà i Fontanals passant per Marià Fortuny o Antoni Solà, entre molts altres)... Te la perdràs? Per a més informació o per inscriure't, contacta amb David Revelles (drevelles@hotmail.com) o al telèfon 650 98 57 78.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies