Visita a la Casa Llotja de Mar i a la Real Acadèmia Catalana de Belles Arts

Josep Espín,

Visita a la Casa Llotja de Mar i a la Real Acadèmia Catalana de Belles Arts


Divendres, 10 de novembre de 2017. Hora d’inici: 15.50h a la porta de la Llotja per tal d’iniciar la visita guiada (16.00h). Casa Llotja de Mar (Passeig d'Isabel II, 1, 08003 Barcelona) Preu especial per col·legiats: 13€ (inclou l’entrada a l’Acadèmia de Belles Arts) Fes un viatge artístic i marítim en el temps a Barcelona! La Casa Llotja de Mar, situada al front marítim en ple centre històric de la ciutat, és un dels monuments més significatius i esplèndids de Barcelona. La construcció és un testimoni de la creixement evolució històrica i econòmica de la Ciutat Comtal, i és una de les visites obligatòries que has de fer per descobrir la ciutat. El proper 10 de novembre de 16 a 18h, es farà una visita guiada a càrrec del periodista i escriptor David Revelles, que parlarà sobre l'edifici, construït durant la segona meitat del segle XIV, el qual és l'expressió màxima del gòtic civil català. Es farà un recorregut pel Saló de Contractacions, la peça arquitectònica més destacada de la Casa i conservada des del periode medieval, així com el Saló Daurat, el qual destaca pels seus murs tapissats amb seda de Damasc. A continuació es visitarà el Saló del Consolat, a la planta noble. A més a més, es visitarà la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi i tot el seu patrimoni artístic, permetent als visitants endinsar-se en un espai que inicia la seva història l’any 1775 i que poseeix una col·lecció amb algunes de les obres principals de l’art català modern (de Damià Campany i Milà i Fontanals passant per Marià Fortuny o Antoni Solà, entre molts altres)... Te la perdràs? Per a més informació o per inscriure't, contacta amb David Revelles (drevelles@hotmail.com) o al telèfon 650 98 57 78.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies