VII Edició del Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

VII Edició del Premi Prat Gaballí


El Col·legi va convocar recentment, la setena edició del Premi Prat Gaballí pel foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és premiar dues tesis doctorals d'investigació, una en l'àmbit de la publicitat, i l'altra en el de les relacions públiques, realitzades en el marc de programes de doctorat en comunicació de qualsevol de les universitats espanyoles. Es premiaran aquelles recerques que excel·leixin en les seves aportacions al desenvolupament  de la professió.

La dotació del premi consisteix en un pagament de 1000 euros* a cadascuna de les disciplines. Així mateix s'editarà en format digital el resum del treball que es distribuirà gratuïtament entre els membres del Col·legi i estarà disponible al nostre web. A més, les persones premiades gaudiran d’un any de col·legiació gratuïta.

Els participants hauran de presentar els treballs a la seu col·legial com a màxim el dilluns, 11 de gener de 2016. La resolució del jurat es farà pública durant el mes de febrer de 2016.

Consulta les bases en aquest enllaç.

Més informació: 93 451 30 69 -  jespin@colpublirp.com

*L’import del premi queda subjecte a les retencions que siguin oportunes d’acord a la normativa sobre IRPF.

A través d'aquest enllaç podràs descarregar-te el formulari d'inscripció.

En el següent enllaç trobaràs la versió digital dels treballs guanyadors de les edicions anteriors: Premi Prat Gaballí 

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies