VII CURSA DIR GUÀRDIA URBANA DIAGONAL

Josep Espín,

VII CURSA DIR GUÀRDIA URBANA DIAGONAL


No et perdis la cursa que recorrerà la mítica Avinguda Diagonal de Barcelona en línia recta de muntanya a mar! Amb el punt de sortida i arribada en llocs diferents.

Data: 12 de maig de 2019.

Hora d’inici: 08.30 h (segons horaris per calaixos)

Recollida de dorsals: Diagonal DiR (Ganduxer 25, entrada pel parc). Divendres 10 de maig de 10 a 20 h i Dissabte 11 de maig de 10 a 20 h.

Distància: 10km i 5km homologada

És una cursa oberta a tothom, homologada, sota la reglamentació de la Federació Catalana d’Atletisme i cronometrada per l’empresa Championchip. Les inscripcions es limitaran a 15.000 places, i es tancaran el diumenge 07 de maig a les 10h.

Els membres del Col·legi podran gaudir d'un 10% en la inscripció de la carrera. Per a sol·licitar el codi de descompte, podeu enviar un correu a jespin@colpublirp.com amb l'assumpte "DESCOMPTE CURSA DIAGONAL"

Inscriu-te aquí

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies