UVIC: Postgrau en Gestió de Start-Ups

Josep Espín,

UVIC: Postgrau en Gestió de Start-Ups


Postgrau en Gestió de Start-Ups (UVIC) Del 6 de març al 11 de juliol de 2015 Classes presencials els divendres, de 15:30h a 20:30h, i dissabtes, de 9:30h a 14:30h a Barcelona.

Actualment les empreses necessiten, cada vegada més, comptar amb professionals capacitats per desenvolupar nous models de negoci basats en la innovació i la tecnologia, especialment aquelles que sorgeixen d’entorns científics o que competeixen en indústries tecnològiques.

És per aquest motiu que en el postgrau que us presentem, impulsat per la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya en col·laboració amb la SVBS Silicon Valley Business School, es tractaran aspectes com: els nous models de negoci, la creació de nous mercats, els aspectes legals, la preparació per a la inversió, les finances i la gestió de la tecnologia.

Però sobretot es centrarà en les noves metodologies de desenvolupament de start-up’s com el Design Thinking, l’Open Innovation, el Lean Start-Up, el Strategic Canvas o l’Estratègia Basada en Recursos.

Un curs semipresencial que té com a objectiu ensenyar com es poden convertir les idees i oportunitats tecnològiques en noves oportunitats reals de negoci.

INFORMA’T Calendari, matrícula, preus... i més informació en aquest enllaç. Si ho prefereixes també pots contacta amb la UVIC mitjançant aquest mail: infofc@uvic.cat

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies