Una mirada a les tendències en comunicació

Josep Espín,

Una mirada a les tendències en comunicació


518a sessió d’El Mirador Indiscret Nous comportaments socials i tendències en màrqueting i comunicació pel 2019 Divendres, 22 de febrer de 2019 Consulta 10 principals conclusions Vídeo resum Les imatges Celebrada una altra jornada del Mirador Indiscret, que ha posar la seva mirada als “Nous comportaments socials i tendències en màrqueting i comunicació pel 2019” per conèixer quins són els comportaments socials que adopten els consumidors i quines tendències i innovacions han d’usar les marques en el seu discurs. Moderats per Oscar Iniesta, vicedegà de relacions públiques del Col·legi, Jordi Torrents, conseller delegat de Collaborabrands, Gema Requena,  Fundadora – Culture & Trends Strategist a Nethunting i Marc Lite, Soci fundador & Head of Strategy @weareFirma han donat resposta a aquestes qüestions. Ho han fet en una sessió amb l’aforament ple i a la que han dotat d’interessants continguts:
  • El futur és Midlifer, consumidors de més de 50 anys. Així ho mostren les piràmides de població. Les marques els han de tenir present a l’hora de crear productes i serveis i en les seves comunicacions, ja que representen el 50% del consum mundial i controlen el 70% de la riquesa.
  • Quan es parla de generacions, fixem l’atenció en la Generació Z, els nascuts entre els finals de la dècada dels 90 i principis dels 2000. Bolquen les seves forces en la seva passió, on l’expressió cultural torna a ser un vehicle per transmetre idees. Són artistes. No hi ha regles, no hi ha normes ni barreres, i tot val per al resultat de la seva obra: són anartistes.
  • El naixement de nous productes ve donat per les converses que es generen, pel contingut que es crea. Primer ve el contingut. Després neix el producte.
  • Les marques tendeixen a una Innovació Social: el món està canviant i hi ha marques que estan canviant el món. La indústria té un paper decisiu en la solució de petits i grans problemes. Les marques integren doncs la innovació social en la seva estratègia, i el seu objectiu és deixar el seu propi llegat social.
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies