#3. Transformació digital i multicanalitat

Josep Espín,

#3. Transformació digital i multicanalitat


El Mirador Indiscret La Comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #3. Transformació digital i multicanalitat  Dijous, 30 de març de 2017, de 9 a 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Inscriu-te

  El pròxim dijous 30 de març torna una nova sessió d'El Mirador Indiscret, la comunicació i el màrqueting sense embuts a les 9.00h al Palau Robert de Barcelona. L'acte finalitzarà a les 10.30 h. En aquest tercer esmorzar, posarem la nostra mirada a la transformació digital per veure com el canvi tecnològic està afectant les empreses que, si volen aprofitar els avantatges que ofereix l’entorn digital, es veuen obligades a fer un canvi en el model de negoci i els processos de treball i a l'hora se'ls obra un univers multicanal per afinar al màxim cada estratègia comunicativa. A la sessió, presentada i moderada per Ferdi Boloix, membre de la Junta de Govern del Col·legi, comptarem amb Eduard Amiel, Digital Business Director de Publipress Media; Roger Sendra, strategy director Dentsu Aegis Network i Marta Catasús, Global Media Manager a Desigual . Eduard Amiel (@eduamiel) Digital Business Director a Publipressmedia (Grup Godó) responsable de màrqueting, programàtic, tràfic, operacions i AdTech. Va treballar a Havas Media amb experiència en OFF (sobretot TV) com ON. Ha treballat de la mà de grans anunciants com Danone, Gas Natural, Freixenet.. Especialista en transformació digital,  ha reorganitzat el departament publicitari digital del Grup Godó i la formació digital. . Màster en digital business a The Valley Digital Business School i MBA a ESADE. Roger Sendra (@RogerSendra) roger-sendra Strategy Director a Dentsu Aegis Network on desenvolupa i implementa plans estratègics i s’encarrega del desenvolupament de negoci a Barcelona. Professor de Digital Media Transformation al Institut Superior pel Desenvolupament d’Internet (ISDI) i d'estratègia de comunicació a ESADE. Marta Catasús (@marta_cata) marta-catasus Global Media Manager a Desigual on analitza, planeja i gestiona l'estratègia de mitjans (offline i online) de la marca per a mercats nacionals i internacionals, amb focalització a Europa.   Inscriu-te[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies