#TopMarketing amb...

Josep Espín,

#TopMarketing amb...


El #TopMarketing és una jornada exclusiva per Partners Corporatius per explicar un projecte o una iniciativa que és d'interés pel sector.  

SESSIONS ANTERIORS

#TopMarketing amb Adsmurai Cookieless, Metavers i Realitat Augmentada: Tendències del màrqueting digital del futur.Guille Bernat, Chief Strategy Officer; Xavi Marín, New Business Strategist i Jordi Isern, Creative Lab.Dijous, 24 de març de 2022, a las 9.30 h al EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona) i a través de Zoom.Video + El micròfon amb Jordi Isern + El micròfon amb Xavi MarinINFO
#TopMarkegting amb Zoopa SuperContent: La tecnologia i la creativitat darrere dels nous formats que arrasaran el 2022Amb Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Dani Ebo, director creatiu de Zoopa; Martin Felitti, project leader de Zoopa; Xavier Mira, social media specialist and content creator de Zoopa.Dijous, 17 de febrer de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona)  i a través de Zoom.+ INFO
#TopMarkegting amb 202 Digital Reputation Reputació digital: prevenció i solució del risc reputacionalAmb Carlota Gatius, Cofundadora i COO de 202 Digital Reputation i Tomás Soria, responsable del departament legal de 202 Digital Reputation.Dijous, 10 de febrer de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya (Pallars, 108. Barcelona)  i a través de Zoom.+ INFO
#TopMarkegting amb McCann Crear marques amb significat  Amb Iolanda Casalà, Directora d'estratègia de McCann Barcelona; Ana Brossa, Executive Creative Director a McCann Barcelona i Laura Marco, Executive Creative Director a McCann Barcelona Dimecres, 19 de gener de 2022, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i a través de Zoom. + INFO
#TopMarkegting amb Ogilvy Posicionament activista opostureig actiu? Amb Gabriel García de Oro, Executive Creative Director & Strategy Advisor d'Ogilvy Barcelona Dijous, 25 de novembre de 2021, a les 9.30 h a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y a través de Zoom. Vídeo + INFO
#TopMarkegting amb BEagency Social Live Shopping, la nova "teletienda" online. Amb Micky Ribera, CEO i coFounder de BEagency i Marc Sorli, Head of Social Live Shopping de BEagency Dimecres, 15 de setembre de 2021, a les 9.30 h + INFO
#TopMarketing amb AcuityAds ¿On està la meva campanya de màrqueting digital? Raons per entendre, i ràpid, com treure partit a això del Customer Journey. Amb Josep Tribó, SVP d'ActuityAds per EMEA i LATAM. Dijous, 10 de juny de 2021. Vídeo + INFO
 [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies