#TopMarketing amb Ogilvy

Josep Espín,

#TopMarketing amb Ogilvy


Gabriel García de Oro (Barcelona 1976) és llicenciat en Filosofia per la Universitat de Barcelona i coach certificat per la International Coaching Federation. Actualment, exerceix com a Director Creatiu Executiu & Strategy Advisor a Ogilvy Barcelona. García de Oro compagina la seva professió amb la faceta d'escriptor de literatura infantil i juvenil, així com llibres de no ficció. De la seva obra destaquen la sèrie “El club de los caníbales”, “La vuelta al año en 365 cuentos” o “101 cuentos emocionantes”.

La seva passió per l'escriptura i les històries l'ha portat a ser cofundador de Fantàstica Storytelling School, la primera escola dedicada a la formació integral d’storytelling orientada a la transformació de persones i negocis. A més, col·labora en tallers i seminaris sobre creativitat i narrativa a diferents universitats i escoles de negocis, com Brother Barcelona, on exerceix com a Head of Storytelling, ESICEAE, com a membre del consell assessor de màrqueting digital. A “Storycoaching”, la seva última obra publicada, uneix les seves dues grans inquietuds, el relat i el creixement personal, per oferir una visió integrada de la vida com a història, com a relat que ha de ser viscut i, alhora, pot ser construït.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies