Tendències en màrqueting i comunicació per al 2022

Josep Espín,

Tendències en màrqueting i comunicació per al 2022


pastillainscripcionspalaurobert
Daniel Rocafort CEO Vysion Daniel és CEO de VYSION (Grup MEDIAPRO), empresa líder a Espanya en la producció de continguts i experiències immersives combinant la creativitat i l'ús de tecnologies de realitat estesa. Els seus projectes de Realitat Augmentada, Realitat Virtual i Entorns socials immersius (metavers) han estat desenvolupats per a les principals marques i companyies internacionals, com el Grup Volkswagen, Mercedes, Renault, Apple, Orange, Nike, Adidas i Vodafone, entre altres. Projectes que combinen la innovació, la creativitat i la passió per sorprendre les seves audiències.Daniel compta amb 20 anys d'experiència, prèviament liderant les àrees d'estratègia, innovació i transformació digital en Deloitte i Naturgy Energy Group.
Eduard Amiel Director General de Carat Barcelona Eduard va treballar a  Publipressmedia (Grup Godó) com a Director del Negoci Digital, i abans a Havas Media, en el departament de negociació. La seva trajectòria professional li ha permès adquirir un sòlid coneixement del sector de la comunicació, tendències del mercat i dinàmica del sector
Daniel Bargalló Director Executiu Interprofit Llicenciat en Periodisme per la UAB, va ampliar la seva formació en ESIC i ESADE, en les àrees de màrqueting i en direcció estratègica i comunicació de marca. Compta amb una experiència de més de 25 anys en agències de comunicació i producció de continguts (Broadcaster, Porter Novelli, Roman, LLYC, Weber) i una dilatada experiència en gestió d'equips, consultoria estratègica de comunicació corporativa, implantació d'estratègies, formació de portaveus i gestió de crisi. Està especialitzat en estratègies de comunicació transversals i és professor de Comunicació de Crisi en EAE. Lidera la transformació de l'agència.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies