Subject 2017: Fashion

Josep Espín,

Subject 2017: Fashion


El passat dijous 11 de maig es va realitzar la segona sessió del Subject d'enguany. Aquesta segona sessió, realitzada al Museu del Disseny de Barcelona, es va enfocar en el món de la moda en conjuntura amb la comunicació. Va començar amb la ponència de Pau Relats i Víctor Fernández, dos joves bloggers que van parlar sobre el procés que els ha fet arribar fins a on són ara i que és el que volen i esperen en el futur, a més a més, van posar exemples d'accions que han fet i marques amb les quals han col·laborat. Seguidament va ser el torn de Daniel Fuentes, de Equipo Singular, que va exposar que és el que implica crear campanyes de comunicació de moda integrada i va presentar tres casos pràctics. Després del descans va ser el torn d'Eduard Costafreda, de la marca de moda Costalamel, que va posar èmfasis en el fet que la gent no només compra un producte, sinó que també compren una experiència. A continuació Eva Villazala i Antonella Sonzo van presentar Lamono, una revista sobre art, fotografía, skateboard, snowboard i surf, que no només és una revista, sinó que s'ha transformat en una agència de comunicació i esdeveniments. Per últim, va ser el torn de Catalina Agudelo, d'Arenlia, que va compartir que la missió de l'agència és ser storytellers i va presentar uns quants casos pràctics. Per acabar l'Oscar Iniesta, fundador d'Arenalia, va realitzar la cloenda de l'acte.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies