Sitges Next, el nou Festival de Comunicació

Josep Espín,

Sitges Next, el nou Festival de Comunicació


17 i 18 d'abril Casino Prado i Palau de Maricel Sitges

El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya col·labora en la primera convocatòria del Sitges Next formant part del consell assessor.

Aquest certamen neix amb la intenció de reunir les principals indústries creatives de l’àmbit de la comunicació i les noves tecnologies, i de servir d’estímul a la creativitat i el talent tant nacional com internacional. El Col·legi s'ha sumat a aquesta iniciativa de l’Ajuntament de Sitges i el Departament de Cultura amb l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC), i que està organitzada per la Fundació Sitges – Festival Internacional de Cinema de Catalunya. El Festival Sitges Next ofereix una nova perspectiva que representa el gran canvi produït en el món de la comunicació, on la tecnologia, les dades i el new media han donat peu a noves solucions creatives i comunicatives.

Els membres del Col·legi gaudiu d'un 10% de descompte. Aconsegueix la teva entrada en aquest enllaç marcant l'opció que indiqui Col·legiat.

La programació del festival està estructurada en vuit conferències i dos workshops, realitzats per professionals internacionals de primera línia com Timothy Goodman, Digital Kitchen i Wieden + Kennedy, entre altres, així com un seguit d’activitats paral·leles i la creació d’uns premis que reconeixeran la tasca innovadora de creatius d’arreu del món.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies