Scaramouche, un musical de pel·lícula

Josep Espín,

Scaramouche, un musical de pel·lícula


Com a membre del Co·legi podràs gaudir del musical “Scarmouche” de la companyia catalana Dagoll Dagom, al Teatre Victòria de Barcelona, amb un descompte d’un 25% en la compra d’entrades per a les funcions de divendres, dissabte nit i diumenge a partir del 2 de febrer. Per saber quin és el codi promocional, amb el qual et podràs beneficiar del descompte t’has de posar en contacte amb el Col·legi. Scaramouche és la nova comèdia musical de Dagoll Dagom protagonitzada per Toni Viñals, Ana San Martín, Ivan Labanda i Mireia Mambo. Una història d’aventures, amor i revolució, amb música d’Albert Guinovart i llibret de Joan Lluís Bozzo. Un gran musical ambientat en la revolució francesa. El protagonista és Scaramouche, un misteriós heroi que defensa el poble contra els abusos de l’aristocràcia de la França de 1789. Situat en plena Revolució Francesa, les aventures de Scaramouche ens mostren en un to de comèdia els anhels del poble per tal de construir una nova societat lliure, igualitària i democràtica. 18 actors, orquestra en viu i una espectacular escenografia són els elements essencials d’un espectacle que comptarà també amb esgrima, i que remet a l’imaginari del cinema de capa i espasa.   No deixis passar aquesta oportunitat que et brinda el Col·legi![:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies