Ruta Maçònica per Barcelona

Josep Espín,

Ruta Maçònica per Barcelona


Dia: Divendres, 12 de Maig de 2017 Hora: 17.00 h Lloc: Porta Principal de la Catedral de Barcelona Preu: 12 Euros Des del Col·legi hem organitzat una ruta molt interessant pels carrers de Barcelona. Es tracta d'una ruta per la Barcelona maçònica d'una duració de 3 hores aproximadament que farà descobrir la ciutat des d'un altre punt de vista. La maçoneria, la societat secreta més famosa del món, fa tres segles que deixa la seva petjada de misteri a la fisonomia urbana de Barcelona. I ho ha fet amb el seu caràcter enigmàtic que sempre ha acompanyat aquesta fraternitat, deixant un desconegut mosaic de símbols per tota la ciutat. Aquesta ruta, una aproximació històrica i cultural a la francmaçoneria des dels orígens medievals fins als nostres dies, és una invitació única per descobrir els veritables secrets maçònics de Barcelona. De passada, la ruta no només és una oportunitat única de descobrir l’empremta de l’Ordre a Barcelona, sinó també de gaudir si es vol d’una de les coordenades gastronòmiques barcelonines amb més tradició després de 175 anys d'història. Això i molt més és el que ofereix aquest itinerari cultural, una aproximació a racons únics de la ciutat, sorprenents pel visitant desitjós d’apropar-se a un dels rostres més fascinants i desconeguts de Barcelona. Aquesta ruta la realitzarà David Revelles, que recentmentva participar a un sopar literari organitzat pel Col·legi. Per reservar plaça envieu un correu a jespin@colpublirp.com [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies