Preu especial al Congrés "Ellas Suman"

Josep Espín,

Preu especial al Congrés "Ellas Suman"


ELLAS SUMAN

1a Edició del “Congrés d’Expertes i Experts en gestió del talent, màrqueting i comunicació" 29 i 30 d’abril de 2015 Auditori Saragossa

Pots permetre't seguir ignorant “l’idioma” del grup de gènere més nombrós del planeta? Pots seguir renunciant a ocupar la posició professional que et correspon en un món professional que encara parla “l’idioma masculí”?

Aquestes són algunes de les qüestions que es tractaran al I Congrés d’Expertes i Experts en gestió del talent, màrqueting i comunicació, Ellas Suman, on coneixerem i entendrem els llenguatges vitals per a comunicar-nos, desenvolupar-nos i avançar des de les empreses cap a una societat igualitària i justa.

Si ets membre del Col·legi pots participar al Congrés Ellas Suman per tant sols 15€.  Per aconseguir aquest descompte posa’t en contacte amb nosaltres a través de jespin@colpublirp.com i et donarem el codi de descompte.

A més, recorda que tens el 35% de descompte en el trajecte fins a Saragossa si vas amb Renfe.

Anima't i participa al Congrés/Workshop que es dirigeix a totes aquelles persones que volen entendre millor la intel·ligència emocional de les dones, en totes les seves dimensions i especialment, en el món de l’empresa.

Per a més informació consulta el programa Ellas Suman.

 Spot Ellas Suman

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies