Presentació de l’estudi d’inversió publicitària mundial

Josep Espín,

Presentació de l’estudi d’inversió publicitària mundial


L’Associació Empresarial de Publicitat, en col·laboració d’Arce Media i Mediahotline, va presentar al Palau Robert l’«Estudi d’inversió publicitària mundial, 2014» elaborat per Nielsen. Nielsen va oferir el primer anàlisis del mercat. Actualment, es present a 106 països i gestiona la informació d’inversió publicitària de 80 països, per a Espanya utilitzen les dades de Arce Media. Té com a missió oferir un coneixement complet del que passa al mercat. La presentació va ser dirigida per Jeff Ble, International Sales Executive de Nielsen, Global Ad Intel. El principal tema tractat va ser la descendència de la inversió publicitària arreu del món durant l’any 2015, realitzant una segmentació demogràfica. A més, va diferenciar els diferents mitjans convencionals explicant la seva participació publicitària. Segons l'Estudi, durant el primer trimestre de 2015 la inversió publicitària va baixar al món el 1,6%, Nord Amèrica ha estat el principal causant d'aquest descens amb un decreixement del 4,8% i Àsia del Pacífic amb un decreixement de l'1 , 7%. Per contra Amèrica Llatina creix un 5,7%, un 3,5 Àfrica i Europa creix un 1,7%. Sense tenir en compte Internet, la participació de la televisió a la pastís publicitari és del 63,8% la premsa el 17,2%, revistes el 8,7%, la ràdio un 5,9%, exterior un 3,8 % i el cinema ocupa un marginal 0,6%. Els principals anunciants en el món són Procter & Gamble, Unilever, General Motors, Ford, Toyota, L'Oreal i Volkswagen Group. La inversió publicitària a Alemanya i Anglaterra està entre els 11 i 12 milions d'euros, 3 vegades més gran que la inversió publicitària a Espanya, Itàlia ronda els 6 milions, una vegada i mitja més gran que la del nostre país Alemanya i Anglaterra han estat els principals impulsors del creixement en inversió d'Europa. Europa creix un 1,7% i Anglaterra creix un 7,7% i Alemanya un 2,8%. També ha contribuït Espanya amb un creixement proper al 7% però en menor mesura donat la menor grandària de la seva inversió. Accedeix a l'estudi en aquest enllaç

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies