Premis Nacionals d'Innovació i de Disseny 2015

Josep Espín,

Premis Nacionals d'Innovació i de Disseny 2015


El Ministeri d'Economia i Competitivitat ha convocat els Premis Nacionals d'Innovació i de Disseny 2015, cerimònia que reconeix les aportacions al desenvolupament de la innovació i disseny que fan professionals, empreses o altres entitats.

Aquests premis representen el major reconeixement que s'atorga al territori espanyol a dissenyadors que destaquen per la seva labor professional i a empreses que utilitzen el disseny amb èxit en la seva estratègia d'innovació.

Aquesta edició inclou cinc modalitats:

Premis Nacionals d'Innovació:

Premi Nacional a la Trajectòria Innovadora: Destinat a empresaris que hagin basat la seva trajectòria professional a la cerca i aplicació de la innovació. • Premi Nacional a la Internacionalització: Per a empreses que hagin introduït amb èxit productes nacionals innovadors als mercats internacionals. • Premi Nacional d'Innovació ‘Compra Pública Innovadora’: Destinat a entitats locals, autonòmiques o estatals, que hagin utilitzat amb èxit la contractació pública innovadora com a mitjà per fomentar la innovació.

Premis Nacionals de Disseny:

Premi Nacional al Disseny modalitat Empreses: Destinat a empreses que estiguin àmpliament reconegudes en l'àmbit del disseny. • Premi Nacional al Disseny modalitat Professionals: Per a professionals que hagin aconseguit un reconegut prestigi en el sector.

El Premi Nacional de Disseny guardona econòmicament a la modalitat “Professionals” amb una dotació de 30.000 euros, tenint les altres modalitats un caràcter honorífic.

El termini de presentació de les candidatures acaba el dia 18 de març a les 15.00h.

Per a més informació consulta les bases dels Premis. Les candidatures es podran presentar a partir del dia 16 de Febrer mitjançant un formulari a la Web del Ministeri.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies