Premis Nacionals de Comunicació

Josep Espín,

Premis Nacionals de Comunicació


Les campanyes del Sistema de Salut de Catalunya durant la primera onada de la pandèmia de la Covid-19, Premi Nacional de Comunicació en la categoria de Publicitat.

S’han premiat les campanyes #joActuo i #ensEnSortirem i les infografies informatives com a exemple d’una feina col·laborativa i d’informació en un moment molt difícil de la pandèmia.

La campanya #JoActuo va ser una aportació solidària del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Sistema de Salut de Catalunya amb la finalitat de promoure el confinament i agrair els esforços de la ciutadania per superar amb èxit la pandèmia.

  Dimarts 25 de novembre es va dur a terme l'entrega dels Premis Nacionals de Comunicació de Catalunya, sota la presidència de Pere Aragonès, president de la Generalitat, i la conudcció de l'acte per part de la periodista Gemma Nierga. En la categoria de Publicitat s'han premiat les campanyes del Sistema de Salut de Catalunya durant la primera onada de la pandemia de la Covid-19. El Jurat ha volgut premiar les campanyes #joActuo i #ensEnSortirem i les infografies informatives com a exemple d’una feina col·laborativa i d’informació en un moment molt difícil de la pandèmia. Una feina que es va estendre a bastament per comerços i tot tipus d’establiments i telèfons mòbils al llarg dels primers mesos de la pandèmia amb indicacions concretes cap a la ciutadania. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya va col·laborar de manera solidària aportant la campanya #joActuo i organitzant un equip de professionals que van treballar conjuntament per a la realització d’una campanya de comunicació que va arribar a totes les llars de Catalunya, recordant la necessitat de quedar-se a casa i aprofitant el talent de cadascú per donar suport a altres persones que ho podien necessitar. Les campanyes van ser possibles gràcies a tots els professionals d’agències, mitjans i empreses que van treballar amb Salut, que es van comprometre amb aquest repte col·lectiu i que van donar resposta a les necessitats generades per la pandèmia:  McCann, Evil Love, Marc Martí, Full Circle Karma, Carat, Zoopa, Adsmurai, CollaboraBrands, Labrand, Ideria, Imagina, BeAgency, BeRepublic, Lavinia, Branding Time, IBM, i un llarg etc. El Premi el va recollir Sílvia Hernández, publicitària freelance, en representació dels més de 100 professionals que van estar implicats en tirar endavant aquestes campanyes, entre els quals hi ha Rosa Romà i Elisabet García del Servei Català de la Salut que van ser les encarregades de dirigir l’estratègia i les campanyes i Aleix Satorras (Evil Love), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Marc Puig (Branding Time), Micky Ribera i Gerard Olivé (BeAgency) i Carlos Ortet (Zoopa), que també van ser presents a la cerimònia.  Per a Hernández, aquesta ha estat una experiència sense precedents que ha demostrat que entre tots podem construir un futur millor.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies