Aforament complet!

Josep Espín,

Aforament complet!


5a. edició Premis Impacte  Festa d'Estiu 2018  10 de juliol de 2018. 19.30 h.  Espai Pujades 350. Barcelona Arriba la cita principal de l'any del sector de la comunicació i el màrqueting a Catalunya. Vine a celebrar que és estiu i a gaudir de bona música, bon menjar i millor companyia. Premis Impacte 2018!  Qui són els guanyadors de l'edició del 2018? El dimarts, 10 de juliol, ho sabrem! El termini de votació ha finalitat! Tens tota la informació sobre els finalistes aquí! Finalistes Premi Impacte Comercial  Finalistes Premi Impacte Social  Finalistes Premi Impacte Innovació   

Els Premis Impacte - Festa d'Estiu 2018 és possible gràcias a: 

patros  

Així va ser la Festa d'Estiu del 2017! 

Festa d'Estiu 2017 Issac Marcet, Membre d'Honor del Col·legi  Ametller Origen, Premi Impacte Comercial Casa Batlló, Premi Impacte Social  MamaShopper de Deliberry, Premi Impacte Innovació Mira el vídeo! video2017    

Vine als Premis Impacte i la Festa d'Estiu 2018!

mapunto    [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies