Premi Nacional de Comunicació 2015

Josep Espín,

Premi Nacional de Comunicació 2015


Agustí de Uribe-Salazar, Premi Nacional de Comunicació 2015

El jurat de la XV edició dels Premis Nacionals de Comunicació, que es va reunir ahir al Palau de la Generalitat, va decidir atorgar el guardó en la categoria de Publicitat, al professional de Relacions Públiques i col·legiat Agustí de Uribe-Salazar. El jurat va valorar la seva dilatada experiència en el sector com a Pioner de les Relacions Públiques a l’Estat espanyol i amb 50 anys d’exercici professional: és president de Gabinet Uribe des de 1977. Va participar en l'elaboració de la llei fundacional del Col·legi i posteriorment va formar part de la Junta de Govern, durant dues legislatures, com a vicedegà de relacions públiques. En aquesta primera fase de creació del Col·legi, va ocupar-se de les relacions institucionals, donant a conèixer el Col·legi a Institucions i empreses, entre d'altres responsabilitats. L'any 2006 el Col·legi va fer-li un reconeixement a la seva trajectòria professional durant la Nit de la Comunicació, coincidint amb la celebració del 80è aniversari de l'Associacionisme Professional de la Publicitat a Catalunya. Ha estat president de l’Agrupación Española de Relaciones Públicas (AERP); fundador i president de l’Asociación de Empresas Consultoras en Relaciones Públicas y Comunicación (ADECEC), patronal del sector.Actualment és president de l'Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques (ACCIEP). L'objectiu d'aquests guardons és atorgar un reconeixement a les aportacions més rellevants en el camp de la comunicació a Catalunya, tant si han estat realitzades per professionals com per qualsevol entitat pública o privada. Els guardonats en les altres disciplines són:
  • En la categoria de Premsa, l’humorista gràfic Toni Batllori
  • En la categoria de Televisió, el programa Valor afegit de TV3
  • En la categoria de Ràdio, el periodista Xavier Graset
  • En la categoria de Mitjans d’arrel digital, el periodista Salvador Cot
  • En la categoria de Mitjans de proximitat, el Canal Reus TV
L’acte del lliurament dels premis tindrà lloc el proper 4 de juny en un acte presidit pel president de la Generalitat, Artur Mas al Palau de la Generalitat. El jurat del Premis Nacional de Comunicació està presidit en aquesta edició pel secretari de Comunicació del Govern, Josep Martí, i el formen el president del Consell Audiovisual de Catalunya, Roger Loppacher; la directora de  Comunicació de la Diputació de Barcelona, Mònica Fulquet; el degà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Ton del Pozo; l’exdegà del Col·legi de Periodistes de Catalunya, Josep Maria Martí; la membre del  Comitè Executiu de la Federació d’Associacions d’Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals en Català, Helena Solà, i el doctor i professor de la Facultat de Comunicació Blanquerna de la URL, Josep Lluís Micó.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies