Percepció i gestió de la creativitat

Josep Espín,

Percepció i gestió de la creativitat


Xerrada amb Elisenda Estanyol sobre la "Percepció i gestió de la creativitat en relacions públiques", Premi Prat Gaballí 2014. 

Un grup de membres del Col·legi van tenir l'oportunitat d'escoltar de primera mà els resultats de la tesis doctoral «Percepció i gestió de la creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques» treball pel qual, Elisenda Estanyol va ser guardonada amb el Premi Prat Gaballí 2014. Elisenda va iniciar la seva exposició indicant que va escollir aquest tema per a la tesis doctoral amb l'objectiu de saber com es percep i gestiona la creativitat en les relacions públiques. Així mateix va comentar la metodologia utilitzada per recopilar la informació i extreure les conclusions. A partir d'aquí va poder elaborar una proposta de definició de creativitat en relacions públiques com un procés que permet buscar solucions alternatives i no convencionals que ajuden a millorar les relacions i la comunicació entre una organització i els seus públics. Finalment, va proposar un decàleg per estimular la creativitat dins les consultores de relacions públiques. Edició digital del VI Premi Prat Gaballi 2014: Percepció i gestió de la creativitat en les empreses de comunicació i relacions públiques.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies