Tens una idea? Fes-la realitat

Josep Espín,

Tens una idea? Fes-la realitat


Si tens una idea de negoci, participa al Programa Xarxa Comunica i Emprèn! Després de l'èxit de la primera convocatòria, la Fundació de la Comunicació, Publicitat, Relacions Públiques i Periodisme, llança per tercer any consecutiu el projecte “Xarxa Comunica i Emprèn (Xarxa CIE)” que té com a objectiu impulsar inquietuds i consolidar iniciatives emprenedores dins dels sectors de la publicitat, relacions públiques i el periodisme. Aquesta ajuda va dirigida a tot el sector de la comunicació i també a joves que han finalitzat o són a punt de finalitzar els seus estudis universitaris, a professionals que han perdut el seu treball però disposen de l'experiència necessària en el sector per formar part d'un equip emprenedor i a petits empresaris i autònoms del sector que vulguin donar un impuls al seu projecte empresarial i/o diversificar els seus productes o serveis. Per poder participar, has d'enviar la teva idea a FUNDECO. Si superes el procés de selecció, podràs gaudir d'un programa empresarial d'assessorament especialitzat totalment gratuït en estar co-finançat per l'entitat organitzadora i la Direcció general de Mitjans de comunicació de la Generalitat de Catalunya. Els seleccionats tindran el suport de consultors reconeguts per la Unió Europea en matèria de emprendeduria i professionals dels sectors de la publicitat, relacions públiques o periodisme. Així, els participants convertiran una idea de negoci en un negoci invertible que serà presentat a empresaris d'èxit. Les sessions de emprendeduria s'impartiran entre els mesos d'octubre a desembre de 2017. Pots enviar la teva idea aquí. Per a més informació, contacta amb info@fundaciondelacomunicacion.org o visita la web de FUNDECO. [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies