NOU MIRADOR: LIDERATGE FEMENÍ, DESAFIANT L’STATU QUO - La responsabilitat de la comunicació per una societat igualitària

Albert Rodriguez,

NOU MIRADOR: LIDERATGE FEMENÍ, DESAFIANT L’STATU QUO - La responsabilitat de la comunicació per una societat igualitària


En un món en plena transformació, el lideratge femení ha emergit com una força poderosa en un sector  com el del màrqueting i la comunicació, normalment dominada pels homes. Però encara hi ha un llarg camí per recórrer. El proper dijous 28 de setembre, a les 9h  al Palau Robert de Barcelona, torna el Mirador amb una sessió inspiradora.

En aquesta ocasió, posem el focus en el paper de la dona i el lideratge femení en el món del màrqueting i la comunicació. A quins desafiaments fan front les dones del nostre sector en posicions directives?  Quin ha sigut el paper de la dona en el màrqueting i la comunicació al llarg dels anys? Quins reptes i oportunitats presenta el futur en la promoció del lideratge femení en el sector? Quin rol ha de tenir el nostre sector?

Tindrem un debat força interessant amb tres dones líders en els seus respectius àmbits: Anna Caula, secretària general de l’Esport i de l’Activitat Física de la Generalitat de Catalunya, Anna Domènech, Directora de Màrqueting del Periodico de Catalunya, i Roser Tiana, Fundadora i Presidenta d'Interprofit, tot moderat per Àngels Bardina, Responsable d'estratègia i contratació publicitària a la DIBA.

No t’ho perdis!

Inscripcions 

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies