Nou curs: L'art de la seducció, del Branded al Content

Josep Espín,

Nou curs: L'art de la seducció, del Branded al Content


L'ART DE LA SEDUCCIÓ: DEL BRANDED AL CONTENT

TOTS ELS DETALLS Data:  Dimarts, 12 de novembre de 2019  Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)  Places limitades: 35 per ordre d'inscripció.  Preus: Membres (col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la degana del Col·legi com a reconeixement dels continguts adquirits.         DIRIGIT A Professionals d'agències de publicitat, departaments creatius, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals…   CONTINGUT DEL CURS En un extraordinari viatge per algunes de les obres més emblemàtiques i reconegudes de la Història, expliquem què és el branded content i com evolucionar del Branded al Content. Però aquesta aventura va més enllà. Ens convertirem en els propis artistes, creadors d’històries, per descobrir les claus que ens permetran pintar el nostre propi llenç en blanc i, lògicament, respondre a una pregunta tan senzilla com complexa: com convenço a algú per impulsar un projecte de branded content? En definitiva, com podem seduir a clients, mitjans i audiència?   PROFESSOR Alejandro Teodoro, director de Brandslab (branded content, accions especials i projectes estratègics) a Godó Strategies. Assessor de comunicació i màrqueting estratègic amb més de deu anys d’experiència en la gestió de pimes i empreses multinacionals, treballant tant a l’agència com al client final. Ha definit i realitzat alguns plans de comunicació i màrqueting (offline i online) a nivell local i global. Formador i conferenciant en universitats, escoles de negocis i empreses en àrees com l’oratòria i la comunicació eficaç, el branded content i tècniques de venda.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies