NOU CURS: EL BLOCKCHAIN

Josep Espín,

NOU CURS: EL BLOCKCHAIN


EL BLOCKCHAIN EN EL MÀRQUETING DIGITAL I LES SEVES APLICACIONS

TOTS ELS DETALLS Data:  Dimarts, 21 de gener de 2020  Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)  Places limitades: 35 per ordre d'inscripció.  Preus: Membres (col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la degana del Col·legi com a reconeixement dels continguts adquirits.       DIRIGIT A Professionals del sector del màrqueting, comunicació, publicitat i relacions públiques que estiguin treballant en agències de publicitat i de mitjans, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis tecnologia, start-ups, consultors, freelancers, joves professional CONTINGUT DEL CURS De veritat saps com funciona el Blockchain? Sens dubte és una de les terminologies més de moda dels darrers anys, però coneixes realment què és i quines aplicacions té en el màrqueting digital? Amb les criptomonedes passa el mateix, tothom en parla però molt poca gent sap realment què són i com funcionen. Amb aquest curs pràctic d'introducció, coneixeràs a fons aquests conceptes, de la mà d'un dels millors professionals en aquesta matèria.  PROFESSOR Victor Garcia-Font es va llicenciar en enginyeria informàtica per la UPC el 2005 i es va doctorar en l'especialitat de seguretat de la informació el 2017 per la UOC. Actualment és professor de la UOC i de la UAB, on principalment imparteix cursos sobre seguretat informàtica, criptomonedes i blockchain.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies