Neix IMPACTES, el nou magazín del sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya

Josep Espín,

Neix IMPACTES, el nou magazín del sector del màrqueting i la comunicació a Catalunya


El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha presentat aquest matí al Palau Robert el nou magazín IMPACTES, un espai de comunicació adreçat als i a les professionals del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les RRPP de Catalunya, amb l’objectiu de compartir contingut qualitatiu, generar conversa i dinamitzar el sector.

A l'acte hi ha participat: Miquel Campmany, degà del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya; Oriol Duran, secretari general de Mitjans de Comunicació i Difusió de la Generalitat de Catalunya; Iolanda Casalà, vicedegana de Publicitat del Col·legi i Head of Strategy de McCann Barcelona; Àngels Bardina, vocal de la Junta de Govern del Col·legi i cap de Publicitat de la Diputació de Barcelona; i Pere Navalles, director del Màster de Neuromàrqueting de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Miquel Campmany ha estat el conductor de l’acte i ha presentat IMPACTES com un espai de trobada únic, i en català, que neix de la missió del Col·legi de posar en valor la nostra professió, sovint qüestionada, però tan necessària per a la societat.

Tot seguit, el secretari Oriol Duran ha destacat el suport de la Generalitat de Catalunya a aquesta iniciativa posant èmfasi en què "volem ser partícips, no només espectadors" d’aquest nou projecte.

Àngels Bardina ha destacat que el magazín no va dirigit només als col·legiats, sinó a tots els professionals del sector interessats en màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya. També ha destacat que aquest nou magazín es presenta en formats digital i paper, i que inclou contingut de qualitat com entrevistes, estudis, articles d'opinió i altra informació rellevant com premis, festivals, etc. Per acabar, ha emfatitzat que IMPACTES és un espai obert a la participació dels diferents agents del sector que vulguin aportar contingut de valor.

A continuació, Iolanda Casalà ha presentat el nou claim i brand idea del Col·legi, «Creem llibertat d’elecció», que vol destacar la contribució permanent de tots els i les professionals del màrqueting i la comunicació per afavorir la diversitat d'opcions i de tria en qualsevol àmbit de la societat.

Per últim, Pere Navalles ha presentat els resultats preliminars d'un estudi elaborat pel Màster de Neuromàrqueting de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), que està analitzant la percepció dels consumidors sobre els conceptes “màrqueting”, “publicitat”, “comunicació” i “disseny”. Un dels aprenentatges obtinguts fins al moment que caldrà acabar de verificar és que el “disseny” té millor acceptació entre la població que la “publicitat”.

Moltes gràcies a la Generalitat per tot el suport, així com als col·legiats i partners corporatius que ens donen suport per continuar impulsant la professió.

Enllaç del magazine: www.impactes.cat

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies