Neix #FemSector

Josep Espín,

Neix #FemSector


Neix #FemSector, l’acord de col·laboració entre El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i l’Associació Empresarial de Publicitat
  • Ambdues institucions crearan una comissió de treball per fer seguiment dels projectes i iniciatives que impulsin de manera conjunta.
  • S’oferiran avantatges compartits per als membres de les entitats.
  Barcelona, 18 de gener de 2022.- El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i l’Associació Empresarial de Publicitat han signat avui dimarts un conveni de col·laboració amb l’objectiu principal d’impulsar el sector del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques. Sota el nom #FemSector, ambdues institucions treballaran conjuntament en aquells projectes i iniciatives que acordin i que considerin importants per al desenvolupament del sector. El seguiment d’aquesta col·laboració es farà mitjançant la creació d’una Comissió mixta, amb representants de les dues Juntes de Govern, que s’encarregarà de coordinar i decidir sobre els projectes a treballar. Entre els objectius plantejats destaquen l’enfortiment i la recuperació del pes d’aquest sector com a referent a nivell internacional, gràcies a la potenciació d’aspectes com la formació i digitalització de professionals i empreses, l’organització d’esdeveniments per fomentar el networking i les oportunitats de negoci, l’estandardització dels concursos publicitaris, o la regulació de les bones pràctiques sectorials, entre d’altres. Addicionalment, tant el Col·legi com l’Associació valoraran oferir avantatges compartits per als membres d’ambdues institucions, incrementant d’aquesta manera els serveis que ofereixen als seus membres. En paraules de Rosa Romà, degana del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, “La col·laboració sempre és una bona notícia. Aquesta d’avui ho és per al nostre sector perquè permetrà impulsar projectes rellevants per al màrqueting i la comunicació a Catalunya en benefici de professionals i empreses, i de l’economia del país”. Segons Álvaro Montoliu, president de l’Associació de Publicitat de Catalunya, “#FemSector és sinònim de la unitat del sector, que era una de les prioritats de la nostra Junta Directiva:  a partir d’avui les dues institucions més representatives treballaran de la mà per recuperar el lloc prominent que Catalunya té en el nostre sector a nivell estatal. Representem l’1% del PIB de Catalunya”.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies