Neix El Hub del Màrqueting i la Comunicació

Josep Espín,

Neix El Hub del Màrqueting i la Comunicació




infopreuscondicions

Fita històrica pel Màrqueting i la Comunicació a Catalunya: neix el HUB del sector

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Aticco posen en marxa un espai com a referent d’activitat, representació institucional i motor d’acceleració del sector

El HUB compta amb el suport institucional de la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona

Barcelona, 18 de febrer de 2021. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Aticco han posat en marxa el HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, un ambiciós projecte que neix amb l’objectiu de convertir-se en un important  motor d’acceleració i punt de referència per aquest sector.El HUB serà un projecte aglutinador de networking, d’activitat, col·laboratiu i de coworking, que pretén reunir l’ecosistema del màrqueting, la comunicació, la publicitat i les relacions públiques en un sol espai. El HUB estarà obert a agències de màrqueting digital, agències de publicitat, agències de comunicació, agències de relacions públiques, agències de mitjans, marques, mitjans de comunicació, startups, proveïdors de tecnologia, productores, estudis de disseny, col·lectius empresarials i de professionals del sector, administració pública i qualsevol actor que tingui activitat en aquest sector.El HUB  s’ubicarà a l’edifici que Aticco té al carrer Pallars, en el 22@, barri de la creativitat i la innovació. Un espai de més de 6.000 m2 amb capacitat per més de 600 persones. L’edifici ja està actiu i està preparat per a l’activitat amb tota mena de facilitats: llocs de treball fixes i flexibles, despatxos privats, sales de reunions i formacions, sala d’actes en format amfiteatre per a presentacions i workshops, sales de gravacions, terrassa exterior de 300 m2, zona d’entreteniment, espai menjador, zones de descans i gimnàs.El HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya començarà a funcionar el març. Oferirà importants descomptes durant 6 mesos per a tots els professionals i empreses que vulguin formar part d’aquest ecosistema. Després d’aquest període de llançament, s’oferiran descomptes especials per als membres del Col·legi.En paraules de la degana del Col·legi, Rosa Romà “El naixement del HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya és una fita històrica i necessària perquè aquest sector assoleixi objectius col·lectius, mostri  la seva capacitat, i torni a ser una referència internacional de talent, creativitat i negoci digital.”Segons el conseller delegat d’Aticco, Gabriel Espín “la creació del HUB de Màrqueting i Comunicació dins de l’ecosistema innovador d’Aticco impulsarà al sector i potenciarà les connexions i les oportunitats als professionals que hi formin part.”Quino Fernández, CEO d’AticcoLab creu que “aquest Hub representa una oportunitat més per llançar iniciatives de suport a l’emprenedoria i la innovació en el sector del màrqueting i la comunicació”.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies