Lliurats els Premis Nacionals de Comunicació 2016

Josep Espín,

Lliurats els Premis Nacionals de Comunicació 2016


El Palau de la Generalitat va acollir el passat dilluns dia 14 de novembre el lliurament de la 16a edició dels Premis Nacionals de Comunicació en un acte presidit per Carles Puigdemont. Durant la seva intervenció, el president va assegurar que els guardons d’enguany “fan que puguem sentir-nos orgullosos de la qualitat i del nivell de la comunicació que tenim al país”. En el seu discurs, el president i periodista va assegurar que “tot allò que garanteix que en un país com el nostre es pugui desenvolupar una comunicació solvent i competitiva és un propòsit del Govern”. Al respecte, va puntualitzar que, encara que no hi hagi d’haver “cap tipus d’ingerència”, sí que “s’han de crear les condicions adequades perquè un sistema de comunicació funcioni, sigui competitiu i tingui futur”. Enguany, el jurat ha premiat el periodista Carles Capdevila en la categoria de prensa, en la modalitat de televisió s’ha distingit el Club Super3, respecte la ràdio s’ha guardonat el programa El matí i la mare que el va parir, de Ràdio Flaixbac. En la categoria de mitjans d’arrel digital, el jurat ha premiat els 20 anys de NacióDigital i finalment, en mitjans de proximitat, en aquesta edició ha estat distingida BTV. En la categoría de Publicitat, el director Oriol Villar ha estat distingit amb el Premi Nacional de Comunicació. Segons el jurat, les seves propostes (se cita Mediterràniament d’Estrella Damm), a banda d’una “gran qualitat formal i provada eficàcia”, contribueixen a “bastir un univers propi, singular, que es caracteritza per uns hàbits socials en què resulta fàcil reconèixer-se”. El veredicte subratlla que les seves campanyes “ofereixen un producte o un servei, però també un ambient i una certa filosofia de vida: una visió local amb vocació universal”. El jurat dels Premis Nacionals de Comunicació estava presidit per la consellera de la Presidència, Neus Munté, i format per diferents professionals del sector de la comunicació, entre els quals la degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, Rosa Romà. Vídeo de l'acte Font de text i imatge: Comunicació21[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies